En tiedä mistä voisin kysyä apua sellaisessa asiassa että esikoiseni on 6kk ikäinen ja isällä aamu ja iltavuoroja eikä ole säännöllisiä vapaapäiviä vaan ne on miten milloinkin ja 1/3 osa palkasta menee ulosottoon, itse olen työttömänä ja odotan mahdollista? toista lasta, mikäli minun on mahdollista edes pitää sitä :( Ongelmani on että asumme pienessä kaksiossa, tarvitsisimme isompaa asuntoa tulevaa? uutta perheenjäsentä varten. En tiedä keneltä kysyä.. minua pelottaa että vaihtoehdoksi jäisi vain raskaudenkeskeytys. Mieheni tuloilla ei oikein jää rahaa säästöön takuuvuokraa varten ja itse olen vanhempainpäivärahalla joka sekin menee kokonaan nykyisen asunnon vuokranmaksuun.
Mistä voin hakea apua?
ÄitiHädässä
2
274
Vastaukset
- nilkkoja myöten..
Voi hyvänen aika.. Mihin jäi ehkäisy? Itse en tekisi toista lasta tuollaiseen tilanteeseen.
Jos isällä on vaihtelevasti aamu ja iltavuoroja niin mitä sitten,olethan sinä kotona.
Ei rahaa eikä rahkeita. - juupajuu
Helpoin ja varmin ratkaisu olisi nyt raskaudenkeskeytys ja ehkäisykierukka saman tien. Tuntuu varmaan tylyltä, mutta sellaista se on, kun on tuota ulosottoakin.
Sitä en nyt käsitä, mitä tähän kuuluu vuorotyö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963