Onko joku kokeillut? Tilasin 3 purkkia, luvattiin että vaikutus näkyy parissa viikossa ja pari positiivista palautettakin sain kaivettua joltain keskustelupalstalta. 2 purkkia syöty, ei mitään vaikutusta :(
Cellufree pillerit kokemuksia
2
241
Vastaukset
Minä olen ymmärtänyt niin, että nuo pillerit ikään kuin tehostavat sitä selluliitin häviämistä liikunnan, ruokavalion ja vedenjuonnin yhteydessä, eivätkä ne itsessään poista selluliittia. Oletko pitänyt huolen noista edellämainituista, jos olet niin sitten nuo pillerit vaikuttavat lumelääkkeiltä...
- kokemus
e e eei auta.
käy sääliksi teitä jotka uhraavat rahansa tommosiin turhuuksiin :(
voiteet eilä pillerit eikä kuivaharjaukset ymymymymym,,, ne ei auta. syö terveellisesti, liiku ja tee erilaisia voimaharjoittelu liikkeitä takareisille ja pakaroille (tai johonkin jossa sitä on) ilman painoja! toistoja! jaa harjoittelu neljälle päivälle viikosta.
jos todella haluaa sen pois niin sen eteen pitää tehdä kans töitä! itse olen saanut ne pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068