Onko kenellekkään tuttu, pleikka pelejä myy .
Tori huijari Petri Turunen !
10
3985
Vastaukset
- Sinisilmä
Itse taisin joutua hänen huijaamakseen, gta v:n ostin 25,00e kaksi viikkoa sitten eikä kuulu mitään. Auttaakohan näitä edes yrittää saada kiinni teoistaan vai tuhlaakohan vaan omaa aikaansa...
- Aamix
Ilmoitin siitä torille eli ovat asiasta tietoisia. Rahoja tuskin saa takasin, rikosilmotus kannattaa toki tehdä.
- huijatuksijoutunut
äkkiä rikosilmoitusta tekemään! sillä tavoin loppuu rötöstely ja voit saada rahasikin takaisin!! Hän huijasi myös minua, kaikille varoitukseksi, toimii nimimerkillä "Samsunger85"
- Sinisilmä
Rikosilmoitus tehty, toivottavasti loppuu kaverin touhu. Rahallisesti en korkealta pudonnut mutta ottaahan tuollainen päähän.
- fssd
on hän on huijari
- Syytön
Googlasin omaa nimeäni. Kiva olla samanniminen ja myydä torilla :(
- Peelotus
Joo mullakin sama nimi. Tuo huijari lienee se josta perintätoimisto joskus minulle soitellut ja 200 € velkajärjestelyä sovittelevat.
Ei siis mustamaalata hienoa nimeä 😀
- Mr-varovainen
Onko siis kyseessä petri turunen kellosta joka nyt myy uncharted 4 peliä?
- Anonyymi
Ihodesiä ostin aikanaa erinomaseen hintaan, hyvä äijä, adressejaki joskus väännettii!
- Anonyymi
petri turusen paska lusii linnassa ja ottaa siellä poskeensa isoilta linnakundeilta.
turhaan syntyi maailmaan tuo paska.
vauvana olis jo pitänyt leikata pää ja munat irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256