HK:n liha

etoo

HK:n lihatuotteet, nakit, lihapullat ja muut lihat saavat aikaan etovan olon jo heti syödessä ja melkein oksennus tulee kun syö HK:n lihatuotteita. Ainut lihatuote mitä HK:lta pystyn syömään on pekoni.

Kun näitä tuotteita ottaa paketista pois niin esim. nakit ovat ällöttävän limaisia, ihan kuin joku olisi kuolannut niihin ja kylmänä niitä ei pysty ollenkaan syömään, silloin lentää laattaa. Lämpimänä kuten paistettuna, grillattuna, tms. jotenkuten menee mutta syödessä ja sen jälkeen kuitenkin etoo. Monesti ollut oksennus jo kurkunpäässä. Lihapullat taas, kun paketin avaa niin hyi hitto mikä lemu, ihan kuin olisivat jo valmiiksi pilaantuneet. Paistaminen ehkä hieman lieventää tätä lemua ja muu liha (paitsi pekoni), kun syö paistettua lihaa, viimeistään syömisen jälkeen alkaa etomaan, hyi.

Miten tällainen lihatehdas voi pysyä pystyssä ja olenko tosiaan ainut kenellä tällaista?

Mitä myrkkyä HK laittaa lihoihinsa?

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö sitten muuta

Eipä ainakaan minulla ole koskaan ollut moisia ongelmia. "Lemu" voi olla suojakaasu eikä lihapulla. Tai paremminkin näiden yhdistelmä.

Jos tuo sinulle on noin vaikeaa, niin älä nyt hyvä hölmö syö niitä tuotteita. Kyllä luulisi kaupasta löytyvän muitakin vaihtoehtoja ihan riittävästi. Vaikka osalla ihmisistä onkin joku käsittämätön pakonomainen velvollisuus(?) ostaa vain jonkun tietyn merkin/kaupan tuotteita, niin kyllä, meillä on ihan oikeasti vapaus valita mitä me haluamme kaupasta ostaa. Ja voimme jopa valita sen kaupankin ihan itse. Sinun ei ole pakko ostaa HK:ta, vaikka äitisi, isoäitisi ja isoisoäitisi näin olisivatkin aina tehneet.

• ap.

En tietenkään syö HK:n tuotteita, tarkoitukseni ei ollut valittaa että joudun pakosta/periaatteesta syömään näitä vaikka ne etoo. Lähinnä mielenkiinnosta ajattelin kysyä onko muilla samanlaista ja jos joku tietäisi onko jokin ainesosa tms. mistä tämä johtuu?

• namia ovat ne

Kyllä ei ole tuollaisia kokemuksia. HK:n tuotteet on eineksinä aivan hyvin, niin hyviä kun einestuotteet yleensä voivat olla.

• kotimaista

Siis täysin erilainen mielipide asiasta, HK:n pekoni on jonkun hiilikaivoksen tuotteita, siksi en sitä enää osta, kaikki suomessa valmistetut kyllä kelpaa, samoin kävi Turun sinapille, valmistus kun meni puolaan niin samalla ostaminenkin loppui.

• Turkulaista

Onneksi meillä on vielä Auran sinappi!

• norm

hk:n rypsivellillä syötetyt sikojen lihat ei maistu minulle . Liha on myös koostumukseltaan ihan erilainen kuin normaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe