Mulla on pieni epäilys, että koneellani on keylogger asennettuna niin olisin kysynyt, että saako sieltä salasanat tietoon jotakin kautta vai tuleeko sinne vaan koneella käyty keskustelu? Esim. Puhelimella laitetut fb viestit.. Latasin sen toiselle koneelle ja yritin ettiä tallentaako se salasanat, mutten kummiskaan löytänyt semmosta ominaisuutta. Itse ladattu on windows ja oma käyttökone on apple niin voikos ne sitten erilaisia?
Keylogger apua
Älykääpiö
3
139
Vastaukset
- Älykääpiö
Mindfuck iski eli siis se kone mille itse kyseisen ohjelman latasin oli windows ja se kone millä epäilen sen olevan asennettuna on apple..:D
- McTVe2
Keylogger tarkoittaa ohjelmaa tai laitetta, joka tallentaa näppäinpainallukset. Keyloggerin on tarkoituskin pysyä piilossa.
Virustarkistus ohjelmat voivat havaita Keyloggerin. Esimerkiksi Malwarebytes
http://www.malwarebytes.org/
Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174