phonix inn park hotelli

pettynyt matkailija

luin tjäreborg matka kertomusista seuraavaa : menimme jouluna goalle hotelli phoenix parkiin. varasimme delux huoneen tjäreborin sivuilta missä luvattiin tavallista huonetta suurempi ja parempi parvekkeella altaalle päin.kävi kuitenkin niin että ensimmäinen yö vietimme talon kivijalassa pienessä kopissa! ei parveketta ja näkymä seinään päin. t appelun jälkeen seuraavana päivänä samanlainen nuhruinen pieni huone parvekkeella!

pari vuotta sitten erehdyin menemään myös tähän hotelliin. palvelu oli aivan järkyttävää. minulla piti olla parvike ja hotellilta sanottiin, että sinulla on parvike. ikkunan takana oli pieni uloke mihin ei pääse eikä edes ole tarkoitettu oleskeluun. eikä ikkunasta edes sinne päässyt eikä ovea ollut.
yrittivät puolustella, että sinulla on isompi huone sanoin, että en tarvi isompaa huonetta vaan parvikkeen.
sain tapella itse monesta asiasta ja asiat lähtivät vasta toimimaan, kun soitin tjäreborgin oppaan paikalle. voivat periä huone palvelut tai pesula maksut väärin ja tietysti liikaa ...palautus rahoja sai odottaa ja pyydellä moneen kertaan. en suosittele tätä hotellia kenellekkään. kuvat ovat harjaanjohtavia sijanti kyllä hyvä.

1

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda tjäre

ja matkusta omin matkoin, otat hotellin taikka muun majoituksen itse paikan päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe