Onks kukaan ostanut rosalind nimisestä kempparista tuotteita? Jossakin lehdessä oli niistä juttua, naamioita, voiteta yms. ja aika edullisia ilmeisesti?
rosalind-kempparituotteet
5
484
Vastaukset
- Lissu
Hyviä tuotteita ja edullisemmin kuin Suomessa. Varsinkin kaikki luontaistuotteet ovat hyviä.
- tyttönen
ko.tuotteita saa,onko oma puoti ja missä päin?olen kuullut tuotteista ja viikonloppuna lähdössä Tallinnaan,voisin käväistä tutkailemassa.
- ihmeestä
ko.tuotteita saa,onko oma puoti ja missä päin?olen kuullut tuotteista ja viikonloppuna lähdössä Tallinnaan,voisin käväistä tutkailemassa.
- alkup. kysyjä
Eli Rosalind liike on mm. Prisma sikupillin tiloissa. katso www.sikupilli.ee
Mulla haussa oli venäläinen tuotesarja, jota koavsti kehuttu on. Elikkäs tuubeissa tekstit venäjäksi ja tarroitettu viroksi. Ja tuubissa on kuva siitä aineksesta josta tuote on tehty. Esim. tomaattikuorinta-aineessa tuubissa tomaatin kuvia, tämä tuote oli muuten todellinen helmi-ostos!! hintaa oli 29 kroonia, elikkäs pikkasta alle 2euroa tuubi! Henkilökunta oli oikein ystävällistä ja auttoi valikoimaan oikeat tuotteet ko. sarjasta.
Noita meinaan jatkossakin rosalindistä hakea
- roosa
Iltalehdessä oli vähän aikaa sitten näistä Rosalindissä myytävistä tuotteista ja siinä osoitteena Tartu mnt 7, mutta siinä ei ollut kuin tyhjä liikehuoneisto, ovat ilmeisesti siellä lopettaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000