oon ihan pihalla näistä, kotikoneella (windows 7) on langattoman laajakaistaliittymän puolesta F-Secure. Nyt on pakko hankkia rinnalle joku minikannettava, lähinnä Officepackin käyttöön ja kevyeen nettiselailuun ym. töissä, jossa oma langaton yhteys. (ei siis telkunkatsomiseen, pelaamiseen ym.)
Kaikissa näyttää olevan windows8, joka sisältää oman virusturvan? Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Kun siis uusi pikkulelu on hankittu, surffaanko sen kanssa huoletta, vai onko asennettava esim. Avast tai muu? Surffailu siis keskittyy lähinnä sähköpostin lukemiseen, iltapäivälehtien selailuun, sanakirjan käyttöön ym. arkiseen puuhaan.
W8 oma suojaus?
vai onko sitä?
4
129
Vastaukset
- On, muttei suojaa
Win8:ssa on oma virustorjuntaohjelma Windows Defender, mutta se ei käsittääkseni suojaa kauhean hyvin (Korjatkaa toki joku, jos olen väärässä.).. Minulla on asennettuna Win8.1:een Norton, mutta ilmainen virustorjunta käy vallan mainiosti. :)
Kyllä se suojaa ihan hyvin kunhan vaan tietoturvasta pidetään huolta.
- defender heikko
Kannattaa jokin oikea virustorjunta silti laittaa varsinkin jos on tapana käydä hämäräperäisillä sivuilla.
Defender on Windows 8 versiossa oikea virustorjuntaohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224