ABS VALO SYTTYY KUN LÄHTEE LIIKKEELLE.ONKO ANTURIVIKA VAI MIKÄ? MISSÄ ABS LAITTEEN RELE A-OMEGASSA?
A Omega ABS valo syttyy...
4
1010
Vastaukset
- ex omega
rele oli ainakin mun syynä,kone huoneessa oikealla.
- Esko
Mulla oli edellisessä Omegassa (-97) samaa vikaa ja takuuseen vaihdettiin kolme kertaa vasemman eturenkaan anturi. Vaihdettuani uuteen Omegaan auto meni vaihdossa Opelille ja juttelin jälkeenpäin autokauppiaan kanssa ja hän kertoi, että lopullinen vika oli ollut ABS-yksikössä, joka oli jouduttu vaihtamaan - ei ihan halpa.
- junttuii
Esko kirjoitti:
Mulla oli edellisessä Omegassa (-97) samaa vikaa ja takuuseen vaihdettiin kolme kertaa vasemman eturenkaan anturi. Vaihdettuani uuteen Omegaan auto meni vaihdossa Opelille ja juttelin jälkeenpäin autokauppiaan kanssa ja hän kertoi, että lopullinen vika oli ollut ABS-yksikössä, joka oli jouduttu vaihtamaan - ei ihan halpa.
Vika löytyi..Abs-Generaattorista johdot hapettuneet poikki... Uusi maksoi 250
- mie20
Kuskin penkin alla on ohjausboksi, tarkasta juotokset. Omaan auttoi kun kolvas muutaman mustuneen uudelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000