Elikkä siitä lähtien kun olen alkanut kuuntelemaan musiikkia olen kunnellut 12 vuotta SOAD ja vieläkään kyllästytä, joka kerta biisit kuullostaa erilaisilta ja ainut bändi jolla ei ole huonoa/tylsää kappaletta. Bändi erottuu muista selvästi ja tuskin kukaa muu soittaa samanlaista ku he. Haluaisin kuulla onko suomessa AITOJA SOADfaneja henkee ja vereen ja mikä albumi/biisi paras, ja mikä bändissä kiehtoo ja potkii perseesee. Ite en ole oikee saanut selville mistää mutta tietäiskö joku onko soadi tulos suomee/jatkaako ne enää keikkalua yms.. Kertokaa mielipiteitä bändistä ja eritoisesti daron malakianista, koska kaikkien aikojen hero mulle...
SOAD4EVER
Keskustelua
2
229
Vastaukset
- Ravenous
Jos vaan Serj suostuisi julkaisemaan uuden levyn, kaikki olisi hyvin.
Jaksa kuunnella aina samaa vanhaa paskaa. - nyyyyyyyyy
Jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391