Onko millaisia kokemuksia?Joillain ei mitään remonttia.Epäilen
Iveco Trakker 500
5
1105
Vastaukset
- 6x4 voittamaton
miksein,kyllä ivecolla pärjää.kaiken saa palasiksi,jos haluaa.
- Trakker 500
Olen ajanut trakker 500 puuta viisi vuotta ja autossa n. 500000 km . Ollut aivan toimiva peli , joitain osia vaihtanut itse mitä on mennyt , menee niitä myös valtamerkeistäkin mutta eivät uskalla huudella kylillä . Laturi , Termostaatti , Turbo oli tyyppi vika halkeaa muuttuva siipinen osa ja rupeaa jumittamaan vedätys vaiheessa . Edellinenkin puu-auto oli iveco mutta se tuli käytettynä . Uusi trakker on hytin sisältä aika siistin näköinen peli . Hyvät maasto ominaisuudet 6x4 , varmaan seuraavakin auto on iveco jos töitä piisaa .
- Scaniamies
Onko vakaa maantieajossa?
- toinen kaniamies
Huojuu se Scaniakin!
- trakker 500
On aika vakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301