harmittava tappio! ja ehkä häviötäkin enemmän minua risoo Keräsen loukkaantuminen. http://www.youtube.com/watch?v=efNETCFZT-g
Ilves-Jokerit pelin tunnelmia!
14
109
Vastaukset
- Ilvestä kannattava
Se oli selvä jäähyn paikka.
Eniten minua harmitti tuo lisäajan Ilvekselle tyypillinen turha jäähy mikä ratkaisi ottelun. Aivan turhaan keskialueella lyö maillalla vastustajaa.- L. Oksanen
Kyseessä oli selkeä käskytys. Tyypillista narrimeininkiä, joka vain korostuu kun polakki on ykköskoutsina. Onneksi tämä suomikiekon mätäpaise ja rikollisjoukkio poistuu liigasta tämän kauden jälkeen.
- Baloun
Mua hämää todella paljon tuo Hervannan Ilveksen nykyinen koukku-kiekko. Roikutaan revitään ja puolustetaan vain omaa maalia. todella puuduttavaa peliä.
- youjustdescribedtapp
heh heh
- Ilvestä kannattava
Kahvakiekko kuuluu perinteisesti Tapparalle ja Jypille
- kuvasitjuuritapparan
he he heh
- HeGe41
NO ONHAN SE IHAN TILASTOILLA TODISTETTAVASTI ETTÄ ILVES ROIKKUU JA ESTÄÄ NYKYÄÄN LIIGASSA ENITEN, IHAN JÄÄHYJÄKIN SAAVAT SIITÄ ENITEN.
- Ilvestä kannattava
Toisille ei vaan vihelletä jäähyjä kahvaamisesta
- Hervannan Ilves
Roikkukiekko-Hervannan Ilves ja sen Johto, Itku-Tuokkola ja Itku-Pajuajo näyttivät taas itkemisen kykynsä kun porasivat Keräsen kauden olevan ohi, no tulos Viikko????? sivussa. Ei vittu mikä poru-porukka...itkekää Hervantalaiset vähän lisää.
- perseaukiset
Onko velka lisääntynyt Ipassa ?? Konkurssiin vaan
- Baloun
oliko eilen Hervannan valtaväylä katki vai oliko ilmaisnakit loppu?Vai miks Hervannan Ilveksen pelissä oli vain 4600 katsojaa Kärppäpelissä?
- Ilvestä kannattava
Jos Ilves on Hervannan Ilves on tappara sitten kissanmaan kavahvaajat
- Hyvä Ipa
Ilvestä kannattava kirjoitti:
Jos Ilves on Hervannan Ilves on tappara sitten kissanmaan kavahvaajat
Miten ne Ilveksen velat 2.5 milssiä ? Joko on maksettu pois
- velkavanki
Hyvä Ipa kirjoitti:
Miten ne Ilveksen velat 2.5 milssiä ? Joko on maksettu pois
Kaikilla seuroilla on velkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058