Kuinkas suzuajilla tänään hurisee, vai pitäisikö sanoa ulisee, kuten suzun kardaani?
mitäs suzuajat
6
114
Vastaukset
- uuuuuuuuuuiiiiiuiuiu
Mulla ulisee lompakko tyhjyyttä.
- Älä renua ja
ryyppää niin helvatisti.
- ÄLÄ renua ja
Huonosti hurisee mutta ulisee senkin edestä. Nimittäin tuon mun Vituran kardaani. Mutta Suzu ei vaan hurise. Niinpä mulla onkin aikaa provoilla kateellisena muiden merkkien palstoilla. Olen lievästi sanottuna SÄÄLITTÄVÄ suzuaja-pelle-vajakki
- ÄLÄ renua ja
Juopunu äitini ulisi kännissä aamulla, kun selvisi ettei isäni ollu kännissä illalla muistanut kortsua käyttää ja oli laskenu kusetkin mutsin väljään toosaan, nyt sitten saatte nauttia tuloksestä täällä mun kirjoituksistani.
- Anonyymi
ÄLÄ renua ja kirjoitti:
Juopunu äitini ulisi kännissä aamulla, kun selvisi ettei isäni ollu kännissä illalla muistanut kortsua käyttää ja oli laskenu kusetkin mutsin väljään toosaan, nyt sitten saatte nauttia tuloksestä täällä mun kirjoituksistani.
Minä olen kuitenkin syntynyt anaalin kautta, joten olen paljon fiksumpi, kuin te kaikki muut yhteensä!
Aloittaja.
- Anonyymi
Voe tokkiinsa just näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509