Ootteko käyny? No jos ette niin ehdottomasti kannattaa tää paikka käydä tsekkamassa! Itse olen jo vannoutunut kanta-asiakas! Monet helsingin baarit olen läpi käynyt ja tää paikka kolahti totaalisesti, ihan huikee paikka! Monessa paikassa baarimikot ja ylipäätänsä työntekijät on melko töykeitä ja toki myös osittain ymmärrän koska hirveä kiire, mut työntekijät hulabaloossa on ihan omaa luokkaansa ja ite oon sitä mieltä että kaikkialta pitäs löytyä sellaisia ihmisiä ♥ eikä tää siis ei johdu siitä että heillä olis aikaa ja paikka olis typötyhjä viikonloppuisin koska tää mesta on täpötäynnä jessus ihan huikeeta. Aina löytyy täältä jokaiselle jotakin ja jotain tapahtumaa on aina! Porukka on nuorekasta mutta aina löytyy vähän varttuneempaakin ihmiskuntaa ja myös he ovat pitäneet jos on juttelua sattunu käymään. Hintataso on halpa ei mikään kallis ollenkaan! Musiikki on laidasta laitaan eli ei oo mikään tietyn musiikki genren baari, mikä on huikeeta ja vielä huikeempaa on että siellä on aina mahtavat deejayt jotka myös ottaa toiveita huomioon! Esiintyjiäkin on aina silloin tällöin aika usein itseasiassa. Tässä paikassa ei voi tulla tylsää meininki on täysin katossa aina!! Ei voi muuta kuin kehua :) ja kyseisen ihanuuden löydät helsingin kampista osoitteesta olavinkatu 1 ihan siinä kauppakeskuksen kupeessa.
partybar hulabaloo
14
644
Vastaukset
- jeehhh 2
paljo juotavat?
- barhulabaloo
Pe-la tais hanat olla (ja salmari- ja ufo shotti) 2e 21.00-23.00 ja siitä eteepäi 5e
- barhulabaloo
barhulabaloo kirjoitti:
Pe-la tais hanat olla (ja salmari- ja ufo shotti) 2e 21.00-23.00 ja siitä eteepäi 5e
Shottien "alkuperästä" hintaa en muista
- waaarrrfffff
paljonko sisäänpääsy ja narikka? :)
- barhulabaloo
3e narikka eikä oo sisäänpääsy maksua, tosin jos on esiintyjä niin saattaa olla, viimeksi kun oli niin sisäänpääsy oli 3e hulabaloon facebook sivuille tulee n. Viikkoa aikasemmin infoa mitä tapahtuu ja onko esiintyjiä!:)
- twnh
viestin aloittajalta onnistunut mainoskirjoitus omasta työpaikasta
- barhulabaloo
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole töissä kyseisessä paikassa, vaan ja ainoastaan yli innokas asiakas :) syy miks tän kirjotin on koska haluun vaan tuua esille tätä melko uutta paikkaa ja yksinkertasesti vaan rakastan käydä täällä ja jaettu ilo on moninkertainen ilo!
- Vihainenasiakkas
barhulabaloo kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys mutta en ole töissä kyseisessä paikassa, vaan ja ainoastaan yli innokas asiakas :) syy miks tän kirjotin on koska haluun vaan tuua esille tätä melko uutta paikkaa ja yksinkertasesti vaan rakastan käydä täällä ja jaettu ilo on moninkertainen ilo!
Kävin joskus tuolla kun baari avattiin , Uvn jälkeen kun olen käynnyt siellä kavereiden kanssa . Baari on ollut täynnä alaikäsii !!!Halloo miksi päästätte niitä 14-17vuotiaita sisään? ei ihme ett kaikki dissaa tätä mesta uus Summerheat " alaikästen luola" ,vaikka kerroin pokelle ett päästit juuri alaikäsen sisään , sitä ei ees kiinnostunut . Se tuottaa baarille voittoa ku ne ostaa ja käy siellä , mut hei ette tuu ole pitkää pystyss .Ps . Eiks teille ole enään vara hyvää Dj?
T.22 Vuotias
- jeehfffss
tuli käytyy kans itekki alku ajoilla :D ja sit kävin kattoo nettisivuja ja tilasin hulabaloon kanta asiakas kortin ja koko kantsis korttii näkyny vielälää? :D
- barhulabaloo
Hahah mun piti toissapäivänä käydä kans hulan nettisivuil mut emmä niitä enää löytäny, oiskoha poistanu ne tai jotai? :D
- Tää on kuuluisa
Totuushan on että noilla kaikilla juomaravintoloilla pyyhkii todella heikosti kiitos verotuksen ja viinan hinnan. Kilpailu asiakkaista on niin kovaa että markkinointi hoidetaan Suomi24 palstalla Et ole varmastikaan henkilökuntaa sillä he eivät osaisi noin hyvää suomea kirjoittaa. Ette kai muuten anniskele viinaa alle 20 vuotiaille, ettehän?
- gltomdtnzrskgsnäö
miksi ihminen joka puhuu äidinkielenään suomea ei osaisi kiroittaa sitä
- eena
Mikä ikäraja Hulabaloossa on? Ois mahtavaa päästä käymään siellä joskus. :)
- jarkko6
16
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174