Itkekää nyt tästäkin.
http://www.sajl.fi/?x167512=2125694
Nelonen Pro
6
309
Vastaukset
- 3+2
Mahtaa olla halpaa lystiä. No ei se mitään, me maajoukkuepelaajathan tuokin lystinnetaan. Ja jos haluaa yhden matsin neloselta katsoa niin maksaa 3 kertaa enemmän kun viime vuonna. Helppoa ja hauskaa tehdä diilejä kun ei tartte ite maksella. Paljos tälle kaudelle seurojen maksut nousi tuon sopimuksen takia?
- 14+2
Noin. Ei tarvi kauan odottaa kun joku luuseri tulee inisemään. Mutta toi maajoukkueläppä oli vähän liikaa. Ei sitä kukaan usko.
- arpis
Seurojen maksut nousivat sen verran, kun seurat hyväksyivät budjetissa niiden nousevan.
- 14+3
arpis kirjoitti:
Seurojen maksut nousivat sen verran, kun seurat hyväksyivät budjetissa niiden nousevan.
Kylläpäs sä olet pihalla. Liittokokouksessa ja vaahteraliigapalaverissa homma on kun persujen puoluekokouksesta. Kourallinen itseään johtajiksi, puheenjohtajiksi ti surojn edustajiksi kokoontuu pari kertaa vuodessa ryyppäämään kun kerrankin kotoaan jollain verukkeella pääsevät livistämään. Kännissä ja krapulassa äänestetään pelaajien rahoilla ja pönkitetään omaa itsetuntoa mukamas isona johtajana vaikkka kokouksessa puheenjohtaja vie kuin pässiä narusta teuraalle. Itse olen istunut vaahterakokouksissa ja liittopalavereissa niin olen sen nähnyt ihan liian läheltä. Kaikkein paras ja helpoin tapa on olla samaa mieltä liittohallituksen ehdotuksen kanssa niin pääset helpommalla. Vastakkaisesta mielipiteestä ei ole hyötyä, koska edellisiltana tarjotut viinakset ovat tehneet tehtävänaä ja lammaslauma määkii nuijan tahtiin krapulapäissään seuraavana aamuna ja toivoo nopeata loppua.
- arpis
14+3 kirjoitti:
Kylläpäs sä olet pihalla. Liittokokouksessa ja vaahteraliigapalaverissa homma on kun persujen puoluekokouksesta. Kourallinen itseään johtajiksi, puheenjohtajiksi ti surojn edustajiksi kokoontuu pari kertaa vuodessa ryyppäämään kun kerrankin kotoaan jollain verukkeella pääsevät livistämään. Kännissä ja krapulassa äänestetään pelaajien rahoilla ja pönkitetään omaa itsetuntoa mukamas isona johtajana vaikkka kokouksessa puheenjohtaja vie kuin pässiä narusta teuraalle. Itse olen istunut vaahterakokouksissa ja liittopalavereissa niin olen sen nähnyt ihan liian läheltä. Kaikkein paras ja helpoin tapa on olla samaa mieltä liittohallituksen ehdotuksen kanssa niin pääset helpommalla. Vastakkaisesta mielipiteestä ei ole hyötyä, koska edellisiltana tarjotut viinakset ovat tehneet tehtävänaä ja lammaslauma määkii nuijan tahtiin krapulapäissään seuraavana aamuna ja toivoo nopeata loppua.
No kylläpäs sä olet pihalla.
Jos seurat hyväksyvät jotain, niin seurat hyväksyvät jotain. Sehän on sitten aivan oma lukunsa, onko tyytyväinen siihen, miten prosessi kulkee.
Ja ihanko itse olet istunut kokouksissa? No hui helkkari, sittenhän sä olet varmaan ollut yksi noista urpoista? Vai oletko sinä ollut juuri se älykkäämpi ja parempi ihminen?
- Dollariperse
Hei - me tienataan tällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963