Heippa!
Missä Turussa kannattaa ottaa ripsiepidennykset? Olen vasta muuttanut Turkuun eikä viitsisi tuurilla mennä mihinkään....
Hyvä ripsienpidennys Turussa?!
11
3642
Vastaukset
- kokemusta on
Woman ja siellä Paula, suosittelen! :)
- Räpsyttelijä
Brava keskustassa on hyvä, pidennyksistä tuli tuuheat ja kestävät! Kannattaa kokeilla =)
- Ripsihuoltoon
Räpsyttelijä kirjoitti:
Brava keskustassa on hyvä, pidennyksistä tuli tuuheat ja kestävät! Kannattaa kokeilla =)
Bravassa oli hyvä tekijä, mutta hän lopetti siellä ja nykyinen oli kyllä pettymys. Täytyy löytää taas uusi paikka...Apua!!!
- Iloinenasiakas
Beauty studio m :) ite oon aina ollu super tyytyväinen! Sieltä saa myös volyymiripsiä! Niiden facebook sivuilla on kuvia ripsistä!
- Volyymimimmi
EenaFit, tampereentie 22. Supervolyymit on ihan must! Saa sieltä vissiin niitä vanhanaikaisiakin.
- tintti6
Turussa kauneushoitola Brava on ehdottomasti paras paikka,sieltä saa tuuheat
ja kestävät erittäin kauniit ripspidennykset ja lisäksi kohtuu hinnalla,ja ovat kyllä
olleet aina hintansa väärtti. - En enÄ halpaan mene!
Siis niin mahtavat räpsyttimet sain EenaFitistä. Olen käyttänyt pidennyksiämjo pitkään mutta nyt ekaa kertaa itsekin näen miten omat ripset todella alkavat voida hyvin ja kasvavat sen sijaan että laitetaan liian raskaita kuituja ja pveri lookki! Ei riitä sanat kuvaamaan tätä Onnea! Halvin hän ei ole mutta aina on aikaa juuri minulle ilman että seuraava huohottaa niskaan ja aina on huolellisesti tehty! Muusta en haluaisi maksaakaan. Olen oppinut paljon uutta ripsistä täällä!
- pUumari
Siis nyt on kyllä pakko yhtyä edellisiin. menin eenafitiin näitten kirjotusten perusteella ja en voi vieläkään uskoa silmiäni miten ihanat nää volyymiripset on. ensin tuntu että hitto ko vie kauan aikaa laitto mutta en kyllä enää epäile. nää on parhaat ikinä! yhtään ei kirvele vaikka suihkussa silmät kuten edellisessä paikassa käydessä kävi.
- ripset turussa
Soul Sisters Brahenkadulla, Kauneushuone Carissima Yliopistonkadulla ja Hoitola Glow kävelykadulla...Ovat Turun parhaat ripsipaikat :) Itselläni ollut pidennykset jo 2,5 vuotta ja käyn noissa paikoissa vähän vaihdellen miten aikoja löytyy...
- Asiakasainajanyt
Beuty studio m :)
- Anonyymi
Kävin Studio Priimassa, Irina on hyvä ripsitekijä, osasi kuunnella mun toiveita. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144