Vietimme Riu Merengessä kaksi viikkoa ja henkilökunta oli tosi ystävällistä ja kaikki muukin ihan jees. MUTTA toista kertaa en mene näin vanhaan hotelliin syystä, että sieltä tarttuu hirveä homeen haju joka vaatteeseen ja tavaraan, mitä sinulla on mukanasi. Jos olet menossa Dominikaaniseen niin valitse uusi hotelli, missä on uudemmat ilmastointi- ja kosteuden poistolaitteet.
Loma Tammikuu 2014
4
555
Vastaukset
- Lomagent
Minäkin olin samassa hotellissa kaksi viikkoa nyt tammilkuussa. Huone oli erittäin hyvä, ilmastointi toimi, eikä homeen hajua lainkaan missään. Oisko kannattanut valittaa huoneesta, jos siellä todella oli hometta?
- Perdone.
Soon trooppinen tuoksu kun voi joku luulla että homeessa. Ilmastohan on aivan eri kosteustasolla kuin koskaan täällä, no, on oikein lämpimällä säällä kun alkaa satamaan lähes samanlaista kotomaassakin.
Minä olen ollut sellaisessakin halpakämpässä, jossa putket vuoti ja ilmastointia ei ollut, niin siitä voi sanoa että oli hiukan homeessa; en valittanut sanallakaan, koska siitä ei siellä sairastu. Kosteus on poikaa tähän rutikuivaan epäterveelliseen pohjoisen ilmastoon verraten.- Sosuensa
Näin on, Perdone. Turhamaisista asioita ei ole syytä valittaa. Olen itsekin asunut paikoissa joissa suihku ei ole ollut muuta kuin putki seinässä, mutta hotelli on ollut turvallinen. Ja vettä ja sähköä on tullut vain silloin tällöin. Sitä saa mitä tilaa ja mistä maksaa.
Dominikaaninen Tasavalta ei ole Suomi, ja niin se pitää ollakin. Erilainen. Miksi lähteä toiseen maahan lomalle, jos odottaa että kaikki toimii kuin Suomessa jaa vielä paremmin? - Perdone.
Sosuensa kirjoitti:
Näin on, Perdone. Turhamaisista asioita ei ole syytä valittaa. Olen itsekin asunut paikoissa joissa suihku ei ole ollut muuta kuin putki seinässä, mutta hotelli on ollut turvallinen. Ja vettä ja sähköä on tullut vain silloin tällöin. Sitä saa mitä tilaa ja mistä maksaa.
Dominikaaninen Tasavalta ei ole Suomi, ja niin se pitää ollakin. Erilainen. Miksi lähteä toiseen maahan lomalle, jos odottaa että kaikki toimii kuin Suomessa jaa vielä paremmin?Sosuensa, olet vuosia kirjoitellut tänne asiaa.
Vaikutat ilmeisesti Sosuan alueella? Olisipa mielenkiintoista joskus nähdä samanhenkinen ihminen.
Tykkään Dominikaanisen Tasavallan menosta, kaikkine ongelmineen.
Valtakuntaan tutustuin 90-luvulla selvittyäni elämään hengenvaarallisesta putoamisesta työmaallani.
Liftaaminen ja kaikenlainen puuhailu kylillä antoi vauhtia ja tutustutti elämänmalliin siellä. Olen hyvin tyytyväinen, että käytin viimeiset roponi tuohon matkaan silloin.
Myöhemmin olen tutustuttanut myös vaimoni näihin ystävällisiin ja tulisiin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963