Olen 18 vuotias datanomi opiskelija, jolla on pahimman asteen "päänsisäinen adhd" eli ajatusjuoksee kuin vesi hanassa. Eli ideoita syntyy tuosta vaan. Nyt puhelin sovellukset/pelit ovat herättäneet kiinnostukseni, ja pitkän pohdinnan, parantelun ja muun tarkennuksen jälkeen olen saanut pienestä ideasta muodostettua jopa miljoonabisneksen idean. Kyseessä on siis puhelimelle ladattava sovellus, jossa itse sovelluksen käyttäjä voi ansaita rahaa, joka taas lisää latausmääriä. Haen koodaajaa siksi, koska itsellä ei koodaustaitoja ole. Sovelluksesta en voi kertoa enempää, joten jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä toppa95@hotmail.com.
HAETAAN KOODAAJAA SUPER HYVÄLLE SOVELLUKSELLE
ideanikkari
1
160
Vastaukset
- asdgf4qw3 tqe43w545
Pyramiidi huijaus. Näitähän on jo vaikka kuin paljon. Joku sellainen sun juttus on, että myyt ohjelman jollekkin ja hänen täytyy myydä se eteenpäin saadakseen itse rahaa jne...
Käytännössä tuolla ohjelmalla ei tee mitään, pelkkää ilmaa. Sama kuin näyttäsit tyhjää kättä ja osta tämä, jolla ansaitset itse myymällä tyhjän eteenpäin. Mitä enemmän myyt, sen isomman provision saat.
Mene oikeisiin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266