Haluaisin uusia kavereita lenkkeilyyn, kahvitteluun, juttelemiseen ym. yhdessäoloon. Löytyykö sellaista seuranhakupalstaa missä voisi löytää ihan vaan uusia tuttavuuksia, EI siis mitään seurustelu- tai seksiseuraa.
Löytyykö vain kavereita hakevalle ystävänhakupalvelua?
6
346
Vastaukset
- ystä
moi.
mistä päin olet? - sink-ku
esim. täältä: http://eurosinkut.net/showMikaEs.do
en tiedä onko tuo sitä mitä etsit, mutta on edes jotain. :) Olen miettinyt samaa kuin aloittaja, mutta sellaista ystävänhakupalstaa ei taida olla, suomalaista ainakaan. Suosittelen siis laittamaan esim. tänne oman ilmoituksen ja muutenkin erilaisten keskustelupalstojen kautta tutustumaan ihmisiin. Kyllä treffipalstoiltakin voi ystäviä saada, mutta niissä täytyy myös varautua siihen, että "kaverimielessäkin" kirjoittavilla on taka-ajatuksia. Oma kokemus ainakin on sellainen.
Itse olen saanut hyvän ystävän täältä suomi24 treffeistä :)
Kotimaiselle ystävänhakupalstalle olisi kyllä tarvetta.
Onnea ystävän etsintään aloittajalle ja kaikille muillekin.- Marzella
Samanlaista foorumia olen minäkin etsiskellyt jo pitemmän aikaa. Ei tahdo löytyä, ei. Kukahan perustaisi?
- vinkkari
harrastuskaveri.com?
- jippuli51
https://www.facebook.com/groups/365545816917883/ ??
T. Jippuli5 (tuosta aikaisemmasta 'socialite-Helsinki' keskustelusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367