En löytänyt sopivampaa palstaa - ehkä täällä joku voisi neuvoa. Ongelma on tuo maantie tuossa vieressä. Se on päällystämätön, ja hiljattain sitä hiukan tasailtiin ja uutta soraa levitettiin. Nyt, kun on satanut kosteaa lunta, ja aura-auto auraa sen ajotiemme poikki varhain aamulla, se on joskus melkoinen koppura lapioida pois. Miten tämä ongelma olisi paras ratkaista ilman että voimat loppuu tai lapio särkyy? Olen kolannut jonkin matkaa maantietäkin, jotta aura ei toisi niin paljon lunta ajotiellemme. Se auttaakin hiukan, mutta en aina ehdi ennen auran tuloa. Hieno juttu, että tie yleensä aurataan - näin syrjäseudulla en kummastelisi, jos sitä ei aurattaisi.
Ajotien poikki jäinen sorainen auravalli
4
197
Vastaukset
- Mönkkäri ja puskulev
Montaa vaihtoehtoa ei ole. Listaan sinulle mieleen tulevat, joku toine voi sitten täydentää.
-Pienempi lapio, jottei riko selkää
-Lumilinko
-Kerrostalo - hb pijbhp ihjbp ihjb
Maastoauto.
Ei Ferrarilla pysty ajamaan maastossa, kattele seuraavan kerran, kun autoa olet hankkimassa sitä maavaraa ja mieti, pitäiskö olla neliveto. Ite olen tottunut umpihankiajoon ja ties minkälaisiin ylläreihin matkan varrella. Ajan kyllä tavallisella autolla, mutta loppujen lopuksi, kolmeenkymmeneen vuoteen kiinni ei ole jääty montakaan kertaa, lapio peräkontissa. - vanha kikka
Laita sulatuskaapeli maan alle siihen tienhaaraan niin lähtee se polanne irti kun sulaa altapäin
- MJK...
Juttele sen auraauton kuljettajan kanssa ( yleensä aina sama henkilö), että kääntää auraa porttisi kohdalla. Minulla tämä toiminut jo vuosia. Silloin tällöin pullakahvirahat kuskille, niin homma pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048