Kyllä on aina niin mukava matkustaa kuopiossa bussilla kun on niin komeita kuskeja. Varsinkin eräs joka erottuu edukseen, ei yhtään perinteisen bussikuskin näköinen
Kuopion komeimmat bussikuskit
17
755
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mikä firma, mikä linja? Minkä näköinen kuski, muuta kuin hyvän?
- kevättä kohti
Alkaa misut maukumaan!
- Int 85
Armeijassa 80-luvulla matkat tein kylläkin useimmiten junalla.
- Int 79
Missä muuten kävit armeijan?
- Int 85
Mikkelissä.
- tatti2
Vanhoja möhömahoja tai parrakkaita äijiä enimmäkseen yks rillipäinen nörtti, ja eräs komia nuorehko tummahiuksinen mies jolla fritsut kaulassa kommeilee :D kerran kävelin ohi ja siellä se pysäköidyssä bussissa pussaili tyttö ystäväänsä mutta toivottavasti ei ole sama kuski mitä haikailet,.
- Istuinsuoja
Yritä tyttönen, olla kiihtymättä liikaa. Penkit jos kastuu ja siihen viaton mies istuu. Sitten persaus ja housut haisee vieraalle pimppilimalle. Mitä kotona vaimolle selität?
- dösäri
Kiitosta vaan. Oon tuo bussikuski ja oon kyllä huomannut naisten katseet. Pidän itsekin komeista miehistä, joten sorry.. ;-)
- tyttönen
Ei ole kyllä sama tyyppi :) tämä on miehen näköinen... Partakin löytyy :)
- kari y4520
Se kuski on nainen ajaa päivärantaan
- xilleenjoo10
Kuka nyt dösäkuskin perään kuolaa? Joku taso se on oltava.
- tyttönen
xilleenjoo10 kirjoitti:
Kuka nyt dösäkuskin perään kuolaa? Joku taso se on oltava.
Elämä on ihanaa. Mulla on treffit sovittu kyseisen tyypin kanssa :)
- Hehheh7o
Näytti olevan myös Esko Valtoja bussikuskina Kuopion Liikenteellä.
- rakastunut nainen
Ihanaa lepuuttaa silmiä tummissa, komeissa bussikuskeissa, ovat vielä kohteliaitakin. Kannatan ulkomaalaisten palkkaamista! Oma mies on kuitenkin komein!
- 33665
Ja mieli tekisi sittenkin ulkomaista patukkaa.
- Anonyymi
Jos maksan Kuopion linja-autossa kertamaksun 2,70 lähimaksulla niin kuinka menee 60 min vaihto-oikeus? Tunnistaako maksupääte lipun voimassaoloajan vai meneekö uudemman kerran 2,70 euroa?
- Anonyymi
On se yhtä perkelettä kun mennään aina ulkonäkö edellä. Joka paikassa,
vaikka eduskuntaan, aina ministeritasolle saakka. Tässä on tulos. Hakevat
sopeutumisrahaa jonka Suomen kansa verovaroista maksaa.
Näin tyhmää on Suomen kansa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007