Apuaaa!!

Minä

Joo, moi! Niin oon hallunnu koiraa 6 VUOTTA ja mun iskä sanoo vielki ei. vaik lähellä miettimist on ollu. Ja tosi hyvä selitys miks en saa; ne haisee. D: Miten sen sais suostuu/miettii ?? Myös äiti on tos iskän hommas mukan.

Oon kymmenen vuotta. Ja nyt te helvetin haukkujat ette tuu tänne et; oot liian nuori ja saat sit ku täytät 18 . Apuuu! ;(((

16

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doggiestyle

DOG HATER IME NYT JO..... VAIKKA PEUKKUA.

• Minä

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ....

• Parempi lemmikki

Voi lapsi parka. Koiranpitoon liittyy niin suuret vastuukysymykset, että unohda koko juttu. Vanhempasi ovat viisaita ihmisiä, jotka selvästi välittävät lapsestaan kun haluavat sinut koiranhoidolta ( puremilta) säästää. Kissa, marsu ja kani esimerkiksi ovat ihania eläimiä, joilta saa paljon rakkautta ja niitä on kiva pitää sylissä ja helliä.

• kissanomistaia

jos puremat on ongelma niin ei kissaa kannata ottaa.

• neljän äitee

En tietääkseni ole haukkuja, vaikka sanonkin (neljän lapsen äitinä), että kyllä vanhempasi päättävät eläinasiat, vanhempasi ovat niitä jotka viime kädessä ottavat vastuun myös eläimestä ja sen kuluista.

• Älkää hommatko koira

niissä on kauheesti vaivaa.ne kuseksii ympäriinsä ja puree,en suosittele.

• 666+666

Teini-iässä koira sitten unohtuukin, kun se ei olekaan enää kiva pentu vaan kenties tylsäksi jäänyt aikuinen koira, jota pitää pissittää kaatosateellakin.

Oikeasti kannattaa edes siihen 15 ikävuoteen asti odottaa. Ymmärrät varmasti silloin miksi näin.

• Hölmö lapsi

Painokelvottomia ajatuksia täällä.

• Minä

Huomatkaa että minulla on ollut hoitokoira sen omistajveia (mun serkku)asui meillä.mä vein sitä joka päivä koirapuistoon ja ulos. Mä koulutin sen. Ja tein kaiken sen eteen. Ja mellä on kaksi marsua ne on tylsii ja ihanii mut ei sama ku koira. oon allerginen kissoille.

• marsvinsson

Hoida ja keskity ensin marsuihisi ja tarjoa niille arvoisensa elämä, ja vasta sitten mieti uutta lemmikkiä. Jos marsut ovat jo nyt tylsiä ja saisit koiran, voi vaan kuvitella miten heitteille marsuparat jäisivät. Unohda koira, olet aivan liian nuori huolehtimaan mistään eläimestä!

• bullipoju

Hoitokoira ei ole sama kuin oma koira. Niin kauan kuin et pysty itse maksamaan koirasi kuluja ja asut vanhempiesi katon alla, vanhempasi päättävät hankitaanko koira vai ei. Mietipä omalle kohdallesi jos SINÄ olisit se joka ei koiraa halua mutta vanhempasi hankkisivat sen kuitenkin. Alku menisi hyvin mutta sitten he alkaisivat vaatimaan että sinäkin käytät pentua ulkona satoi tai paistoi ja käytät viikkorahasi koiran kustannusten maksuun, olisiko mukavaa? Tuskin. Vaikka se on nuorelle vaikeaa, kannattaa joskus asettaa itsensä muiden kenkiin ja yrittää miettiä asioita heidän kannaltaan..

• -----/:::::::

Aloittaja on dog hater, ei kannata vastailla.

• Minä
        -----/::::::: kirjoitti:

Aloittaja on dog hater, ei kannata vastailla.

Oikeesti. Mä rakastan koiria mikä hitto teil on!

• jkjhhjj

Minä kannatan sinulle koiraa. Onko siinä teillä naapuria jolla on koira.jos pyytäisit että voitko viedä kävelylle sitä.

• Minä

Sinä sentään tajuat. Mutta ei ole. :(

• Ne kustannuskysymykset ja vastuut tuossa tulikin jo. Kyllä minäkin suosittelisin tähän tilanteeseen avuksi hoitokoiraa. Voihan sinulla on hyvä ote koiriin jo nuoresta iästä huolimatta, mutta se ei ainoastaan riitä. 4H-koiranhoitajillakin on ikäraja.
      Tuttavapiirissäni 15 vuotta on ollut sellainen ikäraja, että lapsi on voinut saada koiran, ja silloinkin siksi että ainakin toinen vanhemmista on kiinnostunut myös koiranpidosta

Esimerkiksi omien koirieni kohdalla alle 15 vuotias ei saa lenkittää niitä yksin. Jokaisesta vastaväitteestä ohjeitani kohtaan ikä nousee --pian vaadin karvatupon ulkoiluttamiseen 18v iän ja ajokortin; Koirat ovat kyllä lasten ja nuorten käsiteltävissä, mutta tien päällä on seurattava liikennettä, osattava ennakoida, ja vastaan tulee paljon arvaamattomia koiria -ja omistajia, jolloin oman koiran lisäksi on välillä hallittava tilanne muutenkin. Eikä se luonnistu monelta aikuiseltakaan.

Kärsivällisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52