Kattoremppa

RUUVI

Mitäkohän tulisi maksamaan peltikaton laittaminen n 170m2, Olisiko kauhajoella jotain yritystä jota joku voisi suositella.Niin vanhan tiilikaton purku ja uudet ruoteet pitäis laittaa .Rännit hyvässä kunnossa .piippu ja ilmastoinnin läpivienti, ei jiiriä

27

4235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattokuntoon

Täältä pirkanmaan aluellta voisin suositella yrityksiä ja kysyä hintoja. Tarvitko pellit katolle?

• Taitaa olla

kun ostaa tosiaan Pirkanmaalta kun sieltä saa betoninkin kaikkein edullisemmin

• ämmättimies

kauhajoella joku edullinen firma tekee konesaumakattoja ota sinne yhteyttä ,en muista nimeä

• HYVÄ TYÖ

Otapa yhteyttä Ilmajoen Kattomiehiin tehneet paljon Kauhajella ja hinta sopuisa. Tehneet hyvää työtä meilläkin on sieltä ja tiedän muitakin ja työ onnistuu nopeasti.

• eikaipaljoamaksa

Ei tuollainen kai paljon maksa jos pellit vain vaihtaa, mutta on iso nostaminen pitkissä harjalle, niissä.

Määrämittaiset vain peltifirmalta jotka laittaa sitten.

• assi1

n.12.000 ekua

• Kattokalu

hahaha no kattoremontti maksaa olikeesti 3000,-

• tiptup

Venite tekee hyvää jälkeä.

• metalli1
        tiptup kirjoitti:

Venite tekee hyvää jälkeä.

Ei taida olla pitkää työkokemusta firmalla alalla.

• on nätti homma

Itse meilläpäin isännät katot laittavat kuntoon, eikä siinä kauaa päivitelläkään, ota meiltäpäin oppia, ei koko kuntaa yhden katontakia kysellä kysellä.

• pyytää saa

Eikös tuo venite vedä ihan hatusta hintoja, kokonkylästä 3 kertaa edullisemmin samaa peltiä.

• Jehu

Samanlaisia kokemuksia ko.putiikista......

• renkaanpotkija

on halpaa joo. oli vuoden katolla ja lähti pinnoote kävelemään ...

• Köyhtynyt asiakas
        Jehu kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia ko.putiikista......

Minua rokotti viimesen kerran,on muita parempia ja paljon halvempia..Kehuvat vain iyseään kuinka hyviä ovat omasta mielestä. En viitsi kuunnella moisia yrittäjiä onneksi k,joella muitakin.

• tympii

Minun vanhempia Venite vedätti Kauhajoella kunnolla. Arvioivat kattoremontin hinnaksi 4.000€, mutta 14.000€:n lasku tuli. Äiti kilttinä maksoi laskun ja antoi asian olla. Itse yritin puhelimitse ja reklamaation kautta hoitaa asiaa, mutta mitään kohtuullistamista ei saatu. Ja näistä huijareista kun varoitetaan, mutta joku menee kuitenkin lankaan.

• Kattelin

joskus kun aloittelivat yrittämistä niitten töntekoa ja totesin, että toisen niistä vois ottaa töihin, mutta toinen oli avuton.

• Tehokasta kun

kaksi tekee yhden miehen työt niin silloin tulee niiltä tilattua kaksi kertaa...ensimmäisen ja viimeisen kerran. Toinen kyllä tekee ja taitaa vähän osatakkin.

• niskaan puhaltajia

Isäntähän ei tee yhtään mitään, eikä maksaisikkaan.

• ABC- pöudästä suoraa

Kauhujen joen tuniksilta vishhin töyrä petti, mutta katto vuotaa edelleen, ja remmpa sisällä tekemättä ja ilman teetettynä.

• Stadin peltikate

Miks vitussa purat vanhankunnon ikuisesti kestävän tiilikaton ja vaihat sen ruostuvaan ääntäpitävävään
      peltikatteesseen?
      Minun käsitykseni mukaa tiilikatto on arvokkaampi ku pelti vai oliko se päinvastoin?
      Miksi et osta uusia tiiliä hajonneitten tilalle?
      Oks tos mitää järkee vaihtaa kattomateriaalia ja tehä vie pohjatki uusiksi?

• timpurikauhajoki

kattopelli alk. 1200€, jos vähän parempaa niin pariin tonniin nousee ruuvit listat läpiviennit ruoteet aluskate = kokonaishinta tarvikkeille n. 3000€. Työkustannukset 17€/h*8h/pv, viikon laskee purkuineen niin päädytään noin 4000€ kokonaiskustannuksissa. Jos kiinnostus heräsi niin laitappa postia timpurikauhajoki@gmail.com, 30 vuoden työkokemus ja takuu työnjälki.

• asiakasnro200049

Veniteltä saanut itse ainakin erittäin hyvää jälkeä hintaan nähden. hinta laatu kohillaan.

• louskuttaja1255

nii,maksoit 5e ja sait läjän sitä itseään?

• Anonyymi

top-pinnoite täys huijari toimintas mikään ei pitänyt mitä sovittiin!

• Anonyymi

Kattoyksikön ylihintaiset ja täysin ilman ammattitaitoa tehdyt remontit kannattaa välttää

• Anonyymi

Nerokas lause

• Anonyymi

Isoista firmoista tilatessa, maksat aina kymppitonnin toimitusjohtaja lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe