Vittu tätä vittujen elämää. Ap harkitsee vakavasti tämän elämän jättämistä, kun kaikki on niin vitun hirveetä.
Olen laihaläski lyhyt mies. Minulla on niin vitusti velkaa kun ei vaan vittu löydy kunnon työpaikkaa. Naapurini on kunnon tyäukko juntti jonka kanssa riitaa, koskaan ei saa olla rauhassa kun se valittaa pikkuasioista ja kostaa julmilla tavoin. Mun setä kiristää minua, koska paljon velkaa hänelle ja joudun usein tekemään paskaduunia hänelle.
Selvisi vielä, että pitkäaikainen tyttöystäväni pettää jonkun kanssa, epäilen serkkuani jota hän on joskus aiemminkin tapaillut.
Vitun rasittavat ja mukanokkelat veljenpojat taas väkisin hoidossa, joten kännejäkään en voi tänään vetää.
Meinasin muuttaa Hanhivaaran pakoon aiempaa elämääni. Millainen kaupunki se oikein on. T: ankkalinna on perseestä
Tuntuu, että en enää jaksa.
epätoivoinen
3
364
Vastaukset
- viljami6
viilee juttu make xD ebin yli lauta was here's :DddDD
- makeboi
we are legion :DD
- ebin juttu make :D
babby's first troll :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174