Tein joskus teiniaikoinani jotain todella kamalaa humalassa, jossa en itse muista, mutta olen kyllä saanut kuulla. Tämä on ehdottomasti häpeällisin asia, jonka olen koskaan tehnyt. Asiasta on jo yli 6 vuotta aikaa, mutta silti asia vaivaa elämääni päivittäin. Pelkään jatkuvasti, että uudet ystäväni, mukaanlukien tyttöystäväni tästä asiasta kuulisi, koska tiedän sen, että se muuttaisi koko kuvan ja käsityksen minusta ihmisenä. On kännissä tullut ennenkin tavalla jos toisella mokailtua, mutta tämä asia on vaivannut, enkä koskaan ole edes itselleni tästä ääneen voinut sanoa. Uskon näiden vuosien salailun johtaneen minut siihen tilanteeseen, jossa nyt olen, eli kärsin Epävakaasta persoonallisuudesta. En ole itse koskaan tästä asiasta kavereideni kanssa puhunut, koska on niin hävettänyt. Voisiko se auttaa, vai päinvastoin ?
Luurangot kaapista
Luurankko
1
156
Vastaukset
- bipo2
Jokainen tekee elämässään virheitä joita katuu. Parhaiten niistä pääsee eroon anteeksiannon kautta. Jos olet loukannut jotakuta, niin pyydä häneltä anteeksi. Jos se ei ole mahdollista, anna itse itsellesi anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174