Miten noi pelit saa tohon n-gageen asennettua ton usb liitännän kautta!? Siis mihin ne emulaattorit ja pelit pitää laittaa ja miten erilaiset tiedostot asennetaan!!!? Kertokaa plz, tarviin tietoo ja nopeesti!!
NYT HETI TÄNNE!
4
1144
Vastaukset
- Salamander
Paitsi miten noi jar. tiedostot saa avattua?
- vastaus...
mee sivulle www.allaboutsymbian.com ja lataa sieltä FExplorer ohjelma, ni sillä näät kaiken mitä sulla on puhelimessa ja pelit näkyy kun meet:E asemalle ja etit sieltä.. nii mulla ainakin toimii kaikki mitä oon ottanu netistä ilmasiks.. :D
- sadavva
JYY SADAVA PITS HEI!! JYY KONA DAI NAU!!
- känny sekos!!
mulla oli kesällä gagessa toi FExplorer ohjelma ja känny sekos kunnolla et ei menny päälle enää ku yritin laittaa kuvaa logoks.. siis kerran onnistu mut toisella kerralla känny jumittu kunnolla.. takuu korjauksella ne puhisti koko kännyn ja taas toimii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687