Heip olen 55v juuri Lahdesta muuttanut mies Kuopioon.Onko t äällä gay baareja ja jos on niin missä.
Missä on gay paikka kuopiossa
75
12978
Vastaukset
- yksinäinenheteromies
moni kuopiolainen mies on mieluummin yksin, kun ottaa kuopiolaisen huijarinaisen.
hyvin usein sama akka pyörittää yhtä aikaa 3 miestä, jotka ovat toisistaan tietrmättömiä.
tällöin paras valinta on yksinäisyys, joka ei tarkoita, että on homo!- Anonyymi
Kuopiossa ei muita olekaan gay-paikkoja. Kaikki kuopiolaiset miehiltä näyttävät ovat gäypoikia. Kannattaa sinunkin iskeä heti joku verevä. lihaksikas urheilupoju, ne on kaikkein eniten gay Kuopiossa. Pojat käy keskenään "harjoituksissa"... kaikki tietää, mitä ne siellä tekee.
- Anonyymi
Moi
- tiijähäntä
Henry`s Pub onko``?
- yäk, mie romahan
Miksi pitää olla erikseen gaybaari?
- BB-Aslakin isä
Gayläisyys on uus pinkki, senki S24-pitsit.
- Paluumuutto
Muuta takaisin Lahteen.
- Elämme vain kerran
Kuopio ei ole välttämättä ihan näin vitun juntti paikka miltä vaikuttaa edellisten kirjoitusten perusteella, vaikka sitä onkin kyllä jonkin verran. Täällä on myös mielenteveysongelmia varmaan eniten koko suomenmaassa? Katsele, kuuntele ja tutustu ihmisiin. ei nämä kuitenkaan ehkä revi hengiltä homouden takia....
- Rainbow Warrior
Elämme vain kerran kirjoitti:
Kuopio ei ole välttämättä ihan näin vitun juntti paikka miltä vaikuttaa edellisten kirjoitusten perusteella, vaikka sitä onkin kyllä jonkin verran. Täällä on myös mielenteveysongelmia varmaan eniten koko suomenmaassa? Katsele, kuuntele ja tutustu ihmisiin. ei nämä kuitenkaan ehkä revi hengiltä homouden takia....
Suosittelen lämpimästi menemään ihan mihin tahansa baariin Kuopiossa, tilaamaan drinksun ja katsomaan ympärillä olevia ihmisiä silmiin.
Saattaapa sieltä katsoa vastaan joku Homokin - Homo Sapiens. Loppu on kiinni teistä kahdesta. - Anonyymi
Elämme vain kerran kirjoitti:
Kuopio on juntimpi. Juntein paikka Suomessa, ja on aina ollut. Ihmisten kaatopaikka.
- Jggugi
Ravintola Ottopoika. Nahkaa ja karvaa.
- Helsinkiin homoks
Homoseksuaalisuus on täällä ammatti, hyvin houkutteleva. Jos henkilö päättää tulla homoseksuaaliksi, on sen jälkeen hyvin helppoa päästä mediaan, kirjoittaa kirja, esimerkiksi. Ja sitten osallistua vaaleihin ja päästä parlamenttiin, hallitukseen, ja sitten tulla presidentiksi Johan Bäckman päättää.Dosentti on tämmöistä mieltä.
- pimpelipom kikkelis
Helsinkiin homoks kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on täällä ammatti, hyvin houkutteleva. Jos henkilö päättää tulla homoseksuaaliksi, on sen jälkeen hyvin helppoa päästä mediaan, kirjoittaa kirja, esimerkiksi. Ja sitten osallistua vaaleihin ja päästä parlamenttiin, hallitukseen, ja sitten tulla presidentiksi Johan Bäckman päättää.Dosentti on tämmöistä mieltä.
Niin, ja haluta lapsi.
- Jeff Stryker
OIkeasti ja asiallisesti Sepolle:
Lekkeri , niiralassa, setan bileet kai kerran kuussa.
ks. savon setan sivuilta. - eerik,,,
karhunpesästä löytyy
- jormapirkko
Semmosta oon mietiny aina aamuisin kun juon kahvia ja pullaa, että mikähän se tuossa homoseksuaalisuudessa joitain ihmisiä niin hirveästi pelottaa? Vielä en oo vastausta löytäny, mutta onneksi aamuja ja kahvia ja pullaa on vielä yllin kyllin. Kyllä tähän vastaus löytyy joku päivä kunhan vain jaksaa tuumailla.
- OMG XD12
Pelottaako sinua?
- Lekkeri RIP
Kaikki Gay-paikat ovat menneet nurin. Onko Lekkeri niin heikoilla, että on pakko lähteä setan kelkkaan mukaan.
- bi Pete
Ainakin ravintola Lekkerissä on aina setan bileet.Ja sanovat että ravintola Ottopoika olisi sellainen paikka.
- Anonyymi
Kiva tietää koska hakusessa on mieskaveri.
- bimies1952
Ravintola Lekkeri on missä parikertaa kuussa Setan bileet.Ja Ottopoika on kans suosittu.Myös Henrys bubi.
- A.Hannonen
Ravintola Ottopoika Kauppakadulla.
- baari
Onko tana perjantaina homojuhlaa Otossa?
- baari
siis Ottopojassa?
- baari
Olen Kuopiossa visiitillä, ja olisin kiinnostunut...
- Anonyymi
Panolle
- Anonyymi
samoin itsekin, kiva jos on paikkoja.
- baari
vai onko joku parempi paikka perjantai-illalle?
- HomotHenryyn
Henry's pub on aina ollut homopaikka.
- vähemmän_pakottaa
Pohjois-savon opistosta kannattaa kohta käydä kysäisemässä...
- pano-oppilas
Karhunpesä Petosella. Siellä on homoja aina. Akateemisten höpöt joutavat viinaa työttömille ja nuorille eläkeläisille. Akti suoritetaan panokalliolla siinä pano-opiston lähettyvillä.
- jarisaastamoinen
Olo on epämukava, Kuopiossa eri kapakoissa. Joka kerran kun menen paikkoihin, niin homot hyökkäävät mun kimppuun. Olen 25 vuotias bodari, tosi lihaksikas, ja ilmeisesti olen hemaiseva! Ei se mitään haittaa, haluan vai olla piilohomo, ehkä löydän oikean joskus!
- Anonyymi
Futari Puijonkadulla on omituinen paikka. Eräs naisoletettu siiderivalas sai riehua kenenkään estämättä. Asiakkaat selkeästi alkoholisoituneita. Eläkeläisiä, juoppoja tai muuten oletettuja mitä lienee.
- Anonyymi
Selväpäiseksi niitä ei sentään oleta kukaan, edes humalassa.
- Anonyymi
On muuten tuo Futari aikamoinen räkälä.
- Anonyymi
Saaristokaupunki ja Petonen ovat tietääkseni hyviä homomestoja.
- Anonyymi
Ja Taivaanpankko, Julkula ja Päiväranta, puhumattakaan Itkonniemestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Taivaanpankko, Julkula ja Päiväranta, puhumattakaan Itkonniemestä.
Minkä taivaan pankko.
- Anonyymi
Käyppä kysymässä persujen puoluetoimistolta, siellähän niitä homppeleita majailee.
- Anonyymi
Valtuustosalissa on niitä myös.
- Anonyymi
Sellainen paikka kuin "Niiralan monttu" on varman paikan maineessa.
- Anonyymi
Tuu tänne väärille nii opastan
- Anonyymi
Tuu tänne vänärin. Kärkeen
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Perseet läks olalla.
- Anonyymi
Onko muita paikkoja kuin Vänärin kärki? Missä voi ottaa aurinkoa nakuna.
- Anonyymi
Täällä ois
- Anonyymi
emt
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Siellä missä homot kokoontuu.
- Anonyymi
Tule mun luo!!
- Anonyymi
M.50;vois tullakkin
- Anonyymi
Ai etkö sinä nykyisinkään vielä sitä tiedä missä gay baareja on, etpä sinä sitten paljoa ajantasalla ole.
- Anonyymi
Minä haluaisin lesbonqisen.
- Anonyymi
Bonqisia naisia saattaa olla vaikea löytää Kuopiosta ellet sitte satu törmäämään tyyppiin🤥
- Anonyymi
Oletko harkinnut eheytyshoitoja?
- Anonyymi
Sama täällä, vaikeeksi mennee
En tiedä muuten minäkään
F
Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995