Mooi!
Pakko kertoo kaikille laihduttajille yks tärkee juttu. Nimittäin jos laihtuu liian nopeaa voi tulla mm. Sappikiviä.
Omasta kokemuksesta voin kertoo et laihdutin aika väärin. Söin liian vähän vitamiineja ja tärkeitä ravinteita. Syökää säännöllisesti ja vähän. Koska jos syö paljon ja pitkällä aikavälillä niin sekin voi aiheuttaa sappikiviä tai niiden kipua.
Viimeiset puolivuotta on ollut pahoja oireita ja olen käynyt lääkärillä. Laihdutus ei onnistunut lainkaan. Nyt kävin ja sain hoitoa sekä laihdutus taas toimii. Syön terveellisemmin ja liikun enempi. En ole dieetillä. Olen tehnyt elämäntspamuutoksen ja silti paino tippuu. Muistakaa vitamiinit, varsinki rauta on tärkee. Kurkku, purkka, banaani, kaali kuuluu niihin joita kannattaa välttää jos ei halua kaugeita ylävatsa kipuja.
laihduttajille tietoa laihduttamisesta!
kokoko
1
149
Vastaukset
- 19 vuotias tyttö
Hyvä tietää:D...Musta tuntuu että en saa riittävästi ravintoaineita,vaikka oon yrittänyt lisätä mun ruokavalioon kaikkee mahdollista..Tai Sitte vaa stressaan liikaa,tarttisin varmaa jonku Personal trainerin,joka laatis mulle ruokasuunnitelman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980