Kuka tietää mikä on ja mistä saa ja kuinka paljon maksaa kaikkein pienin ja huomaamattomin kuulolaite,en halua itselleni korvan taakse mitään johtoja enkä isoja toosia korvaani.
näkymätön kuulolaite
6
2745
Vastaukset
- niklas4
Kaikkein pienimmät kuulokojeet on tarkoitettu silloin jos kuulo ei ole tosi huono. Voi olla että sellainen ei riitä sinulle
- maryam
Sain ensimmäiset kuulolaitteeni, Phonax-merkkiset, vuoden alussa. Ja olen todella tyytyväinen! Sain valita värinkin:). Kuulolaitteet sain siten, että menin ensin työterveyshuoltoon, josta tekivät lähetteen sairaalaan. Sairaalassa sitten vielä kuuloani tutkittiin paremmin. Sieltä sain laitteet, jotka säädettiin minulle sopiviksi tietokoneohjelman avulla. Paristot ja johdot vaihdan itse.
Kuulolaitteet ovat todella huomaamattomat. Minulla on puolipitkät hiukset ja jos ne on auki, laitteita ei huomaa. Pidän kyllä hiuksiani usein ponnarilla. Itse asiassa olen ihan ylpeäkin laitteista, koska korvantauskoje on ihan kaunis, melkein kuin koru. Johdot ovat läpinäkymättömät. Nykymeininki taitaa olla, että molempiin korviin suositellaan laitetta, jos molemmissa on alenemaa. Itse tykkään tästä tavasta. Nyt kuulen hyvin asiakastyössä, jossa oli aiemmin jo melkoista ongelmaa... - PHONAK versata
hyvin kirjoitettu!! "maryam" itsellä meni samaa kaavaa!!? muuten mutta päädyin eläkkeelle!!? kuulon aleneman ja kun on myös "riesana"!! tinnitys ja sen aiheuttama maennus!! ja siihen liityvät oireet??? sen teitää joka kärsii siitä..!!! ?? niitä moni tyyppisiä ja asteisia!!! :(
- phonak
aloittajalle!!?? ole huono kuuloinen ja ei houmaa kojetta kukaan!!! eikä itse tuntosi kärsi..!?? mutta sinä kärsit.. jos ei normi kojeet riitä!!!!
- Kuulokojeiden hinnat
www.kuulohansa.fi
Sieltä löytyy tietoa ja hinnasto myös - PHONAK!!!
kun menee kuulo poliklinikalle!! saa paremmat ja ammattilaisten suorittaman kuulo käyrän mukaan säädetyt kojeet!!!! eikä tartte maksaa kun (plk maksu)!!! ja toimii!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586