Hei, minulla on PhotoFiltre ohjelma jo koneellan,joka on kyllä hyvä ohjelma,mutta halusin sen lisäksi jotain vielä lisääkin kuitenkin myös, jota en siitä löytänyt.
Ja sitten aloin etsiä ja kokeilla noita muitakin saatavilla olevia ilmaisia ohjelmia myös, joista kuitenkin kaikki niitä vähän aikaa kokeiltuani jo melkein samantien poistin ne koneeltani pois.Ajattelin jo että mahdanko mieleistäni löytääkään,kunnes sitten päätin vielä kerran katsoa,että minkähänlainen tuo Photo Scape ohjelma mahtaisi olla.Ja hyvä että katsoin,sillä sepä olikin tosiaankin iloinen yllätys monipuolisuudessaan,,josta löytyi ainakin minun tarpeisiini kaikki se ja vähän enemmänkin mitä minä kuvien korjailussa tarvitsen
.Joten jos tarvitsette hyvää ohjelmaa valokuvien korjailuun,niin kannattaa tutustua ja kokeilla tuota Photo Scape ohjelmaa.
Yllätyin iloisesti Photo Scape kuvankäsittelyohjelmasta!
Rokinda
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226