tuli muistaakseni joku ranskalainen sarja, jossa oli joku mutantti. Jos harmaat aivosoluni muistavat oikein, sarjan nimi oli "vaarallinen mutantti". Ja mieleen on jäänyt nimi Saul Masson. Oli olevinaan silloin jännittävä. Muistaako kukaan muu tästä mitään?
70-luvulla
7
3669
Vastaukset
- Kalmo
Muistan lapsuudesta sarjan nimeltä Vaarallinen mutantti. En muista sarjasta muuta kuin, että siinä ajeltiin valkoisella Land Roverilla tms maasturilla. En ole ihan varma meneekö oikein, mutta jostain syystä yhdistän valkoisen maasturin juuri tuohon sarjaan.
- lotusmountain2
Joo. Mä ainakin muistan ton 'vaarallisen mutantin'. Muuta tosin ei jäänyt silloin pieneen mieleeni kuin, että se mutantti oli tosi pitkä ja asui joidenkin kerrosten välissä jossain talossa. Samoihin aikoihin tuli myös sellanen sarja joka kai oli joku lopunaikojen fanstasia. Siin oli joku robotti tai jotain sinnepäin. Mut kuitenkin kultaisella 70-luvulla
- Antti Mut
lotusmountain2 kirjoitti:
Joo. Mä ainakin muistan ton 'vaarallisen mutantin'. Muuta tosin ei jäänyt silloin pieneen mieleeni kuin, että se mutantti oli tosi pitkä ja asui joidenkin kerrosten välissä jossain talossa. Samoihin aikoihin tuli myös sellanen sarja joka kai oli joku lopunaikojen fanstasia. Siin oli joku robotti tai jotain sinnepäin. Mut kuitenkin kultaisella 70-luvulla
Kyllä se sarja tuli ihan 80-luvun alussa: 1980 tai 1981. Muistelen, että mutantin nimi oli Saul Massoon, siis kahdella oolla. Siinä joku kaljupäinen mies tivasi Saul Massoonin alkuperää jotenkin näin: "Qui est l´origine d´un Saul...?"
- Anonyymi
Muistan tuon Mutanttisarjan, olisko siinä ollu 5 osaa. Siinä isä syötti pienelle pojalle jotain ihme tuokaa. Pojasta tuli vahva ja sitten se eteni niin että mutantti halusi että väkivalta loppuu ja ihmisiä alettiin siruttamaan leikkauksessa jotta väkivaltaisuus saatiin pois. Viimein itse isä katseli ympärilleen eikä nähnyt muista aitoja ihmisiä kuin itsensä. Mutantin lopuksi tuli se että siinä oli lopulta energiaongelma josta hän viimeisessä jaksossa isälleen sanoi. Sitten isäkin vietiin viimeisenä leikkaukseen. Näin muistan
- Anonyymi
Kyllä minäkin tämän sarjan muistan.Sopisi hyvin näytettäväksi tähän korona-aikaan.....kaikenlaista huu-haata liikkuu ihmisten sirutuksista yms. Kaikki pelkäävät,mutta eivät tiedä mitä!
- Anonyymi
1981 tuli toinen tv-klassikko triffidien kapina
- Anonyymi
Youtubesta löytyy tämä sarja, mutta käännökset täytyy etsiä jostain muualta jos ei ranskaa ymmärrä:
https://www.youtube.com/watch?v=UoXNLUJ_q_8&list=PLP8TH8t0-HV-BWtMOj3WFfCNFl0B20isO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007