Onkohan oikeesti täällä sellaisii tyttöjä, neitokaisia jotka ihan haaveilevat että heitä nuoltais kunnolla, aistillisesti ja pitkään? Paljon on feikkiviestittäjiä, mutta joukossahan on niitä aitoja. Ihanat tyttösen/naiset, rohkeasti viestittelemään. Ollaan samalla asialla...
Pillun nuolemista
35
2522
Vastaukset
- Johanna_nanna
No täällä ois yksi nälkäinen tyttö... oma kundi ei välitä muolemisesta mutta haluni ovat korkealla.
- Alkuperäinen
Moi Johanna! Oikein ihanaa kun löytyi! Kevättä on ja halumme kohtasivat - jeesss! Laita mulle viesti- drilliand at suomi24.fi ja jatketaan siinä.
- fjkfjkf
No missä olet, Johanna?
nuoleminen se vasta on ihanaaaa ja niin nautinnollista
- nuolija_2012
Aivan niin! Se on parasta! Löytyiskö halukkaita tyttöjä siihen?
- N27
Onnex, löytyi tämmönenkin keskustelu. Täss ois yks halukas pitkään ei nuoltu nainen. Koht. normikroppanen oon.
- Kielimies09
Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 37vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee,suudelmienkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Todella Yksinäinen Mies Helsingistä Joka Etsii Sinua Nainen kuka haluut tulla luokseni nauttimaan kunnon kielikylvyistä niin ota yhteyttä ja nuolen sinut taivaisiin rakkaudenkaipuu@gmail.com
- LickMe
Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...
- Roger7
LickMe kirjoitti:
Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...
No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com
- LickMe
Roger7 kirjoitti:
No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com
Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)
- Roger7
LickMe kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)
Ootko varma?
Ai täällä on naisia vailla nuolijamiestä :)
Kuinkas pitkä kielihoito sais olla?- N27
No ihan Tampereelta Nokialle saakka.
- halukasss
Etelä-Karjalan alueel naista nuoltavaks nuorelle miehen alulle? salassa käy erittäin hyvin! jos on nii voilaittaa s-posti viestii (lappeenpoika@luukku.com)
- ass goddes
hml riiihimäki hyvinkää akselilla ajelee 50 kielimies joka haluis painaa kasvonsa naisen pyllyvakoon ja nuolla sen kunnolla
- näin meillä
Mun ex oli tylsä tyyppi. Otti ite aina kaiken mutta ei antanu! Ero siitä tuli! ONNEKS. Nyt mulla on kulta joka tykkää nuolla pimpsaa. Ja minä tykkään imeskellä kalua... Puhtaana mielellään, heh. Suuseksi on mukavaa vaihtelua ;)
- HPV-riski
Ja syöpä koht tervetullut.
- igjgjg
Toden totta!
- jossu5
moi oon kiinnostunut sun jutusta oon aina halunnu tommosta kiihottavaa miestä elämääni!
- Roger77
Moi, Jossu5 ! Hyvä kun vastasit! Laitathan mulle viestijatkoa varten: drilliand6(at)gmail.com
- ph66
aah saisikin kunnon suuseksiä...hei kertokaahan miten noi ikäryhmät nykyisin toimii..
- IMESKELE
NUOLE TIKKARIA!!
- mies 55
Täälläkin halukas nuolia mies l¨heltä tre
- VaaleaLady
Aaahhh täällä kanssa nuolemista kaipaisi toden teolla, nm.. kokemusta on niin se on ihanaa siis todella saan nuolemalla aina valtavan ihanat orgasmit..
Hei vaalea lady! Minä rakastan pillun nuolemista voin nuolla sitä hyvin hyvin pitkään niin että nainen saa useita orgasmeja. Ota yhteyttä niin tavataan nuolemisen merkeissä. mi67ku@gmail.com Olen 46v. taitava nuolija.
- roger77
VaaleaLady, moikka! Ihanaa kun kaivataan molemmat samaa! :-) Laita minulle sitten viesti tarkemman tiedon kans os.
drilliand (at) suomi24.fi Löytyykö Lahdesta ketään ?
janii_lahest@suomi24.fi- oiepri
EI
- h-dur
Eikö toki ole halukkaita naisia tai neitosia? Ei uskois että te saatte riittävästi suuseksiä. Mistä sitten se kiikastaa?
- Hottistäti
Kunnon nuolenta on ihanaa, jos mies osaa samalla viel sormella g-pistettä kutitella niin olen taivaissa.
- häje
Hei.olen tykännyt yli 20v.nuolemisesta ja g pisteestä.mistä päin olet voisin tulla nuolemaan.
- Alkuperäinen Roger7
Moi, Hottistäti! Nuolisin sut pitkään ja leikkiten vielä G-pisteellä ja huulillasi, siis täyshoito :-) Laita mailia ja sovitaan... drilliand6 (at) gmail.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069