Kokin työ on älyttömän raskasta.. Pitkiä raskaita päiviä. Yleensä ollaan vielä vkl kiinni.. Oon tehny kokin töitä kohta neljä vuotta ja nyt jo tuntuu ettei voimat riitä enään.. Enkä keksi edes uutta mielekästä ammattia itselleni..
Raskasta
melkein burn out
1
194
Vastaukset
- Toinen burn out
Olen samaa mieltä. Raskasta työtä ja surkea palkka. Olen tehnyt töitä vähän yli vuoden ja nyt jo riittää. Itselläni onneksi on päivätyötä ma-pe, mutta iltaisin töiden jälkeen ei jaksa yhtään mitään. Muutenkaan tämä ei ole mikään unelma-alani. Tietäisin montakin työtä, joita rakastaisin tehdä, mutta pitäisi vain uskaltaa lähteä koulun penkille. Minulla on tällä hetkellä työsopimus maaliskuun loppuun. Tekisi mieli lopettaa siihen. Mutta koska halutessani saan jatkaa, niin tavallaan olisi helpompi lopettaa sitten kun on uusi työ tai koulupaikka tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286