pomoni tuhoaa minut

vihainen kiusattu

työpaikkani naispomolla on ollut ensimmäisestä työpäivästäni lähtien jokin asennevamma suhteeni. Muiden edessä esittää minulle yli mukavaa. teeskennellyn mukavaa. Kaksin jäätyämme alkaa syrjintä ja piilovittuilu. Monenlainen epäsuora kiusaaminen. naiskiusaajan tyyliin.

Hän ei vain ymmärrä että lopputilin olen ottamassa ja sen jälkeen lähtee erittäin huonoa mainosta hänestä ja ko. firmasta joka puolelle. Pienellä paikkakunnalla se on potkut kohta tälle pikkupomolle. Hänen virkansa on vaakalaudalla.

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista ei ole sinun vika

Tiedän tunteen. Olen kokenut tuon. Pääsin pois hänen kynsistään vasta pitkän sairasloman ja sen myötä toiseen tehtävään siirtymisen kautta. Onneksi olet pääsemässä pois! Et ole yksin, kokemukseni mukaan noin puolet esimiehistä on näitä muiden alistamisesta nauttivia narsisteja ja muita häiriintyneitä. He ovat hyviä näyttelemään, karismaattisia, vakuuttavia ja ilman omaatuntoa. Tsemppiä!

• Hän lopulta itse tuhoaa ittensä Hahha
      aivan oikein sille pomolle!!
      Ei muuta kuin raaka peli, ota loparit ja hauku hänet oikein lyttyyn.
      Se tekee susta hyvän tyypin, ku uskallat kapinoida.

Minä Kapinahenki, maailmanparantaja tai tuhoaja lol.

• kjg3876

Kaikki alistajat ovat lapsia päänsä sisässä. Jos siis ovat yli 21-v ja on näitä lapsellisuuden tunnusmerkkejä, niin kyseessä on henkisesti jälkeenjäänyt tapaus. Tämä korjaantuu sillä että äyskäiset kerran kunnolla etkä anna periksi. Pistä se matalaksi. Nämä tällaiset... muiden edessä mukava, kun muut eivät ole paikalla rupeaa vittuilemaan... sehän on 8-12 vuotiaan käytöstä. Ja se ettei ole tasainen ja sano suoraan sekä on sekava ja vittumainen eli vihjaileva, niin se on suoraan kypsyyden puuttumisen merkki. Et ole aikuisen kanssa tekemisissä, joten ei ole mikään ihmekään että tulet sairaaksi, kun sellaista se päiväkoti teettää aikuisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe