Mitä mun pitäis tehdä?
mä ajattelin lähtä New Yorkiin
miten sinne pääsisin helpoiten?
ja miten saisin sieltä kämpän ja
Miten voisin sinne muuttaa vähän pidemmäksi aikaa!!!!!!??????????????????
APUA!!MULLA EI OO YHTÄÄN TIETOO!
KERTOKAA KAIKKI;
MITÄ TIEDÄTTE?
KIITOS!!!:) :)
Pohjois Amerikka!
6
1408
Vastaukset
- väärä
olet väärällä palstalla.
- ???
no kerro herra neropatti mihin palstalle meeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
- tätä
??? kirjoitti:
no kerro herra neropatti mihin palstalle meeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
Kokeilepa vaikka tuosta yläpuolelta palstaa "Pohjois-Amerikka", jos vaikka se olisi lähempänä sitä mitä haet.
Kysymyksiin saa muuten yllättävän usein saman laatuisia vastauksia kuin mitä ne kysymykset ovat. - joo-joo
??? kirjoitti:
Sinähän varsinainen NEROPATTI olet. TIETENKIN Pohjois-Amerikan palstalle!!! Tuolla tieto- ja sivistystasolla ei kannattaisi matkustaa minnekään - varsinkaan kun sinulla ei ole edes alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Olet todella TYHMÄ.
- sis.
joo-joo kirjoitti:
Sinähän varsinainen NEROPATTI olet. TIETENKIN Pohjois-Amerikan palstalle!!! Tuolla tieto- ja sivistystasolla ei kannattaisi matkustaa minnekään - varsinkaan kun sinulla ei ole edes alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Olet todella TYHMÄ.
itse olet! aika TEINIMÄISTÄ alkaaa
haukkuun!!!!
että pidä teini turpas kii!!! - joo-joo
sis. kirjoitti:
itse olet! aika TEINIMÄISTÄ alkaaa
haukkuun!!!!
että pidä teini turpas kii!!!Siis kuka aloitti:
Käytä edes hieman järkeäsi, jos sitä on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397