Hei! Olen kolmetoistavuotias tyttö, joka lukee paljon ja kaikkea. Olen lukenut ensimmäiseltä luokalta lähtien paljon nuortenkirjoja (esimerkiksi Potterit, Viisikot, Nälkäpelit, Artemis Fowlit), enkä enää löydä paljoakaan luettavaa. Makuni on jossain määrin aikuismainen, joten en karta myöskään paksuja tai vaikealukuisia kirjoja. Hakusessa olisi siis tasokkaita ja viihdyttäviä teoksia, suositelkaa ihmeessä!
Jos ei seljennyt tarpeeksi, niin en halua lukea sisällöttömiä nuortenkirjoja, jotka vain ärsyttävät ja käyvät hermoille kaikessa naiivisuudessaan. Suosikkeihini lukeutuvat tällä hetkellä Tulen ja jään laulu -sarja sekä yksittäinen teos nimeltä Akhilleen laulu.
Hyviä kirjoja etsimässä
Jdldbcwnwm
4
271
Vastaukset
- Hannibal
Se on naiiviudessaan, ei naiivisuudessaan. Ehkä vähän vanhempana niitä tasokkaita ja sisällöllisiä sitten?
- Tällasta kenties?
Riimut.
Joanne Harrisin skandinavian mytologiaan sijoittuva ihana teos. Huumoripitoista, koukuttavan vauhdikasta seikkailua!
Soturikissat.
Erin Hunterin yksinkertaisesti ihanan mukaansatempaava sarja - Neiti Anna
Itse tykkäsin 13-vuotiaana Jari Tammen kirjasta Kuningas ja narri.
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi soturi kissoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094