Olen 17v poika olen oppisopimuksella käyn ammattikoulussa toista vuotta ja tämän koulun päätyttyä on tarkoitus mennä heti armeijaan ja sieltä mennä/hakea poliisi kouluun kirjoittaessani tätä toivon, että edes joku osaisi vastata näihin kysymyksiin "voinko päästä poliisiksi" Olen suomen kansalainen, Ei rikosrekisteriä ainoastaan sakko. Normaali näky ja kuulo, pittuutta 175cm, hyvä kunto, taekwondoa 2v harrastanut. ainoa mikä on jäänny hampaankoloon niin on se, että miten paljon ammattikoulun päättötodistus ja numerot vaikuttavat poliisikouluu / hakuu / työhön? Ja miten hyvin tulee osata englantia ja ruotsia nuohon ku saisi joltain joka tietää niin oikeat vastaukset niin tiedän mitä parantaa/panostaa. Syy miksi poliisiki nähny paljon paskaa ja halu auttaa ihmisiä.
Poliisiki
17v poika
2
144
Vastaukset
- Opinto-ohjaaja X
Poliisi on ammattikorkeakoulututkinto. Siksi alalla ei voi suorittaa lisensiaatin tai tohtorin tutkintoa. Jos poliisi haluaa tuollaisen tutkinnon, niin viisainta on opiskella poliisitutkinnon lisäksi myös oikeustieteitä.
- semmosta111
Poliisiksi pääsemiseen ei riitä pelkästään hyvä kunto, vaan tarvitaan myös hyvät paperit, vaikka onkin AMK-tutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286