takaisin :( Siis tulin just eilen illalla Alanyasta, tosin vain viikon reissulta. Oli aivan mahtavat ilmat...niinkun siellä aina!!!! Nyt vaan seuraavaa lomaa odottelen...jouluks takasin sinne ;)
Ikävä...
6
1489
Vastaukset
- alanya <3
mullaki on hirveeeee ikävä (:
- minä
mitä aidot sä jouluna mennä sinne eiks siel ole aika kylmä ehkä joku 15 astetta lämmintä???? tais sydän jääädä
- Mie vaan
Missä hotellissa olitte? Mä tulin alanyasta toissapäivänä ja mulla on kamala ikävä.. varsinkin yhtä tiettyä ihmistä.. Mun sydän totisesti jäi sinne. :'(
- tytsi
Mie vaan kirjoitti:
Missä hotellissa olitte? Mä tulin alanyasta toissapäivänä ja mulla on kamala ikävä.. varsinkin yhtä tiettyä ihmistä.. Mun sydän totisesti jäi sinne. :'(
Jee, ite pääsen kahen viikon päästä Alanyan lämpöön! Saako kysyä ketä jäit kaipailemaan, voinko viedä terkkuja?
- Mie vaan
tytsi kirjoitti:
Jee, ite pääsen kahen viikon päästä Alanyan lämpöön! Saako kysyä ketä jäit kaipailemaan, voinko viedä terkkuja?
Kyllähän sä voit terkkuja viedä, jos vaan samaan hotelliin olet menossa? Minä olin Sun Park Gardenissa..
- Ripste
no sydän jäi sinne jo reilu vuos sitten ;) Eli olen käyny sielä jo useamman kerran. Nii, no onhan sielä jouluna hieman viileempi......mut enpä mä sinne ilmojen takia mene :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209