Miten tämän kaavaeditorin saisi mahollisesti toimimaan siten, että "on yhtäkuin (=)" merkki ja /- merkki sun muut normaalit matemaattiset merkit sais edes näkyviin?
word kaavaeditori on paska!
7
4052
Vastaukset
- Sinusta
Harjoittele noiden ohjeiden kanssa niin kyllä se siitä.
http://www.oamk.fi/~elsak/kaveri/word/tokaharj.rtf- joo
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä! - Sinusta
joo kirjoitti:
Ei nuo ohjeet mitään auta. Kaavat sun muut kyllä näkyy, mutta plus, miinus ,yhtäsuuruus ja sellaset merkit eivät jostain syystä näy.
Eikä itse wordissakaan paljoa kehumista ole. Just äsken katosi jonnekkin Lisää-valikosta Merkki toiminto. Wat te Hell!!?? Justiinsa vähän aikaa sitten olin kyseistä toimintoa käyttänyt...
Se on sen vitun klemmarin vika mikä valittaa kokoajan jotain siinä ala oikealla... Ei hitto mitä bullshittiä!Taisitt itse vetää vahinkossa sen merkin hiirellä pois.
Sen saa kyllä takaisin .Seuraa ohjeita.
Työkalut – Muokkaa – Komennot – vasemmalta puolelta lisää – Etsi oikealta puolelta merkki avaa ylhäältä lisää valikko ja vedä hiirellä merkki takaisin alasvetovalikkoon tai pikanäppäimeksi työkaluriville.
Niin se merkkien näkymättömyys on outoa juttu onko sulla näppäimistö kunnossa.
- tb-
itellä on sama ongelma, jos joku tietää ratkasun tähän ni kertokaapa , on pari koulujuttua palauttamatta sen takia... kokeilin jo eri office versioitakin , mut eipä ollu siitäkään kiinni... :(
- aaa
Jos kokeilette laillista versiota?
- tb-
aaa kirjoitti:
Jos kokeilette laillista versiota?
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
- pimeeeee
tb- kirjoitti:
Eipä kuule ole siitä kiinni, kun sattuupi olemaan iha orggis versio kyseisestä softasta...
Kuka hullu ostaa tollasen softan, joka ei edes toimi? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194