Minne ovat kaikki hanhet hävinneet hankasalmelta?ennen niitä oli oli ja paljon mut tänä vuonna ei ole näkynyt yhtään.
Hanhet
3
794
Vastaukset
- Hannu Hanhi
Hanhien keväinen salametsästys on tuottanut saman ilmiön paikallisesti aina Lapin perukoita myöten.
Kyllä kannat taas ennallistuvat muutaman vuoden kuluttua, kunhan uusia pesijöitä ei tapeta, sillä linnut lisääntyvät munimalla, joka edellyttää rakennettua pesää ja päällä istuvaa elävää emoa.- hanhestaja
MIKÄ V****N SALAMETSÄSTYS... joku vihreäpiponen taas sössöttää. Itse olen nähnyt isoja tokkia ja saanut hyvät sopat tämän syksyn tarjonnasta. Mutta tottakin on että tänä syksynä ei pesinnät ole niin hyvin onnistuneet, mutta tämä koskee lähes kaikkia riistalintulajeja. Ainakin etelä lapissa...
- Hannu Hanhi
hanhestaja kirjoitti:
MIKÄ V****N SALAMETSÄSTYS... joku vihreäpiponen taas sössöttää. Itse olen nähnyt isoja tokkia ja saanut hyvät sopat tämän syksyn tarjonnasta. Mutta tottakin on että tänä syksynä ei pesinnät ole niin hyvin onnistuneet, mutta tämä koskee lähes kaikkia riistalintulajeja. Ainakin etelä lapissa...
Asiallisemminkin olisit voinut ilmaista olevasi samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226