moi
onko kukaan ladannut puhelimeen yllä olevaa offline navigaattoria?
-asennus näytti olevan ilmainen, mutta maksaako kartat tai tuleeko vuosipäivitys tai upgrade maksuja paljon?
Sygic GPS Navigation
8
2936
Vastaukset
Kyseessä ei ole täysin ilmainen navigointisovellus vaan siinä on 7-päivän kokeiluversio.
- lost?
onko tieoa , paljonko maksaa 7 pv jälkeen ja onko kertamaksu vai jotain muuta?
- S2.....
Kertamaksu ikuisilla kartoilla. Liikennetiedot vuosilisenssillä.
Todella hyvä navigaattori ja toiminut offline-tilassa pelkillä satelliittiyhteyksillä hyvin ulkomailla. Yksi hyvä syy pysyä Androidissa edelleen.
https://www.sygic.com/en/android:buy-now
Tuolla hintoja ja muuta tietoa.Itse olen pärjännyt hyvin Googlen ilmaisella navigoinnilla. Siinä ei tosin ole kunnollista offline ominaisuutta mutta toimii siellä missä nettiyhteyskin.
- Pyyhis
Omassa luurissa on Sygic. En itse käytä paljoa navigaattoria, mutta silloin kun sitä tulee käytettyä, niin Sygic on osoittautunut hintansa arvoiseksi varsinkin ulkomailla. Jos käytät ulkomailla navia, niin offline-navigointi on likimain pakollinen.
Ohjelma- ja karttapäivitykset tulevat maksutta, mutta kartoista pitää maksaa erikseen. Tosin mistään isoista summista ei ole kyse. Esim naviohjelmiston Euroopan kartoilla saa 35 eurolla ja muuta maksettavaa ei ainakaan itselle ole tullut eteen. - Anonyymi
Tilasin ja maksoin Sygic vähän kaikkea lifetime-tyyppisellä sopimuksella. Nyt ne on hävitetty mun lisenssistä ja jäljellä on kaatuileva ohjelma, joka sekoaa viimeistään vähän ennen saapumista päämäärään. Ei anna luotettavaa kuvaa, kun RU-mafia kaappaa vallan tällaisessa yrityksessä?
- Anonyymi
Ei navigoinnista pidä maksaa mitään näin vuonna 2022..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038