Tietääkö kukaan millon uudet Drive E moottorit tulee T3 ja T4 bensa moottoreihin?
Olis kiva tietää,kuinka paljon päästöt tippuu noissa koneissa ja muuttuuko teho-ja vääntö lukemat jne.
UUdet Drive E moottorit!
4
344
Vastaukset
- Aivan upeita!!!!
Tässä tietoa:http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvo pusersi tehomyllyjen paastot vahiin/201402646929
- EKP-67
Tossahan mainitaan ainoastaan T5 ja D4 päästöt,tehot,vääntölukemat jne.
Kysyinkin siis pienempien bensa koneiden(Drive-E-moottoreista:T3 ja T4)päästöista,tehoista jne? - Sulis
Uudet D2/D3/D5 koneet pitäsi ensivuonna tulla myntiiin bensoista ei ole ollut mirään puhetta mutta varmaan samaan aikaan. 20-30% on luvattu päästöissä tehot about samat kun nyt mutta vääntävämpiä.
- Volvoilija S60
http://www.thetruthaboutcars.com/2014/01/twincharging-is-volvos-replacement-for-displacement/
Linkissä puhutaan lähinnä USA:n vietävistä malleita ja mainitaan T3:n tehoiksi 148 hv ja T4:n 188 hv. Jostain olin lukevinani EU-malleissa tehojen olevan 140 hv ja 190 hv? Selvinnee Volvon virallisesti julkitaessa kyseiset moottorit.
Itse olin alunperin kiinnostunut juuri tuosta T4:ta, kunnes kävin koeajamassa D4:n uudella automaatilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164