Hei,
Mitä mielialalääkettä olette voineet käyttää, jos migreeniä on usein?
Mulla migreenipäivät ovat lisääntyneet ssri-lääkkeen myötä, eli jopa 20 pv. kuukaudessa ja en ainakaan toisaiseksi tule toimeen ilman ns. mielialalääkkettä.
Lääke on tällä hetkellä välttämätön, koska ahdistuneisuushäiriö pääsyy ja lisäksi alkoivat vielä syksystä "kuumat aallot". Niihin olen huomannut liikunnan auttavan, ainakin tällä lyhyellä kokemuksella ja nyt pahin ongelma on migreeni.
Välillä pärjäsin ilman mielialalääkettä ja migreeniä oli selvästi vähemmän.
Olisin TOSI kiitollinen, jos joku vastaisi, jolla ollut sama tilanne ja löytynyt uusi lääke tilalle, joka ei lisää migreeniä.. Viimeiset kuukaudet ovat pyörineet pelkän migreenin ympärillä, kun muuten asiat edisyneet toisen sairauden kanssa.
Triptaaneja on täytynyt syödä ihan liikaa, vaikka pieni mg-määrä yleensä auttaa, mut migreeni palaa vuorokauden sisällä. Estolääkkeitä on kokeiltu erilaisia ja niistä ei ole ollut minun kohdalla mitään apua..
Ssri-lääke lisää rajusti migreenipäiviä
Vaikeaa....
1
302
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut sama tilanne. Nyt olen lopettanut SSRI-lääkkeen. Migreeniä on taas vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579