Miten on, kannattaako windows defenderin olla yhtäaikaa päällä F-securen kanssa? Antavatko toisilleen turpiin, hidastavatko konetta vai onko F-Secure tarpeeks napakka toimimaan yksin? Kuulin että win8 kantsii olla pois päältä, mutta entä kun käytössä on windows 7?
F-Secure + Windows defender?
7
3326
Vastaukset
Ei kannata.
- derppinen
oon itekki miettiny tätä. miks molempia ei kannata pitää yhtäaikaa päällä? mulla on käytössä f-securen "internet security 2014 computer security". defender on poissa käytöstä, mut sen jälkeen windows on koko ajan vilauttellu tota viestiä et konetta ei ole suojattu ja pitäis verkon palomuuri asentaa. f-secure toimii kuten pitääkin, no problemos. pitäskö mun ignoorata toi viesti?
Joskus on tullut tuollaisia ilmoituksia mutta ne on hävinneet ajallaan. Voi johtua F-securesta.
- kiinnostaa tietää
Eikös tuo F-Securen uusin (2014) osakseen käytä Windowsin palomuuria?
"Tietoturvatalo on siirtynyt malliin, jossa ensisijaisesti Windowsin oma palomuuri suojaa käyttäjän tietokonetta. F-Securen ohjelmisto täydentää joiltakin osin suojaa."
Tommosta löysin jostain kun vähän googlettelin artikkeleita sun muita, eli eikös tuo windowsin palomuuri juuri kannatakkin olla päällä, jos F-Securessa itsessään ei ole sitä, vaan se vain "täydentää" sitä virustorjunnan ominaisuuksillaan? Kyllä osaa eli kannattaa olla päällä.
- hemmmm
Kiitoksia vastauksista!
- toimii-yhdessä
F-Securen ohjelmistosta en osaa sanoa, mutta ainakin Microsoftin Defender ja Comodo toimivat yhdessä hyvin. Minulla ei ole koskaan ollut niiden yhteiskäytöstä mitään ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371