Lahden alueella basistille tarvetta?

Bassissst!?

Lahtelainen kohta 16 jätkä ettii bändii. Soitan bassoo,kotoot löytyy ESP B-50 beissi ja Behringerin 90W vahvistin. Oon soittanu vuoden et en oo mikään huippu,mut inspiraatioo ja ideoit on pää täynnä ja kelasin et vois tää kokeil onnee... En oo "teoriaa" opetellu paljo paskaakaa,et ois hyvä et bändin kitaristi osais sitä munkin puolesta.

Soitan kaikkee mikä kuulostaa hyvältä"ite kehittelemis kuviois on vaikutteita (kai) ainakin koRnista,Panterasta ja vastaavasta,et aika yksinkertasta synkkää,sit osa mun kuvoist on kans jotain mitä en osaa kategorioida..mut kulostaa kyl hyvält vaik ite sanonki. Soitan mitä vaa kuviot kuha kuulostaa hyvält ja skillssit riitttää. Lempibändeihin lukeutuu mm. Mötley Crüe,koRn,Pantera,Black Veil Brides ja System of a down,ja näilt bändeilt inspikset omille kuvioille yleensä lähteekin. Osaan släpätä bassoo ihan jees, Mut se popping juttu on omal bassol hankalaa mikkien sijainnin takii,mut treenaan sitä.

Voin bändin takia liikkuu kerran pari viikos lahen lähialueilla tyylin riihimäki/kouvola ja hki,mut tottakai ois jees et ois porukka kokonaa lahes.....

1

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arisen

Ite oon 99-synt. kitaristisolisti Launeelta. Löytyy Harley Benton Rx10-keihäs ja HB20G-vahvari, hetken päästä efekti myös. Oon soittanu/laulanu ns. aina mut nyt vuoden iha tosissaa. Vaikutteita mm. Trivium, Children Of Bodom, Skillet, Pantera, Avenged Sevenfold, Mötley Crue ja Skid Row.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe