Tänään alkoi minun laihdutusurakkani. Lähtöpainoni on 94,4kg ja pituutta 174cm. Nyt mennään päivä kerrallaan eteenpäin ja toivotaan kovasti että kesällä menisi pienemmät vaatteet päälle. Ikävintä lihavuudessa on se että kaupasta joutuu aina etsimään kaikista suurinta kokoa eikä terveyskään tätä painoa kestä. Nyt tsemmpiä muillekin samassa tilanteessa olijoille.
Lisää virtaa kesään
Uppo Nalletar
2
130
Vastaukset
- I-haa
Hei, minulla sama meininki. Pituus 165 cm ja paino 85 kg. Tavoitteena noin 15 kiloa pois, enemmänkin saa lähteä, jos on lähteäkseen. Ruokavalio on remontissa ja vähähiilihydraattista aloittelen. Liikkumaan en uskalla vielä, kun olen toipumassa influenssasta. Kova tauti on ollut, mutta siitä onneksi voittajana selvisin. Vielä yskä vaivaa. Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekin urakan aloittaneille ja jatkajille.
- Uppo Nalletar
Ei tämä oikein hyvin suju....Nyt aloitetaan alusta.Eka viikko meni ihan mönkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509