Så orättvist,alltid orkar man bara inte vara positiv och tänka att det ordnar sig.
I bland är livet så jäkligt.
9
152
Vastaukset
- realist+++++++
Här får man ingen sympati,vem bryr sig ?
- :-)
Va fan gnäller ni om????Nu e ju våren på gång.- Börjar det ente klia litta i era gamla kroppar???? :-*
Du tant blå har du ingen kille???
- tant blå
Nej,inte vill jag ha heller.Det är fråga om allvarlig sjukdom i familjen.Man måste ta en dag i sänder.
- tant blå
tant blå kirjoitti:
Nej,inte vill jag ha heller.Det är fråga om allvarlig sjukdom i familjen.Man måste ta en dag i sänder.
Ine behöver jag någon sympati,ibland känns det bara litet lättare om man får "gnälla "
Hej Tant Blå, vårvindar friska leka å viska ;-)
- Kämpis
Det stämmer. Ibland hämtar livet för mycket öhm kompost :) Man får lov att sluta tänka och känna så mycket, bara gno på. Sätta foten framför den andra utan att tänka efter vart man är på väg. Inte tänka på framtiden, om det blir bra eller dåligt.
Dom små sakerna i livet hjälper en ibland att orka. Att hitta dom, och glädjen i dem. Fast det kan kännas dumt att försöka vara glad om det annars är tungt, men det är nog viktigt att man sköter om sej så man orkar.
Ta hand om dej! Annars har du inget att ge. - :-)
Fick just brev från Kela, kan dröja upp till ett år innan jag får min pensions ansökan behandlad........Vad fan e det för samhälle vi lever i??????
- 228w
Det är otroligt hur en vanlig liten människa blir behandlad av myndigheterna.Kela sölar...man hinner kanske dö under väntetiden.Den perfekta lösningen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084