HMM?

RIINA

Hei kaikille!
Sopiiko teidän mielestä kalat ja leijona yhteen??
Terveisin Riina Porvoosta!

17

4927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisutar

Sopii ellei ala kilpailemaan

• Kati

Kyllä sopii Riina, miks ei!

• >>Kalainen<<

mulla ei ainakaa onnistunu jellonan kaa...mutta ehkä jollaki toisella onnistaa..:)

• marica

ei sovi, ei oikeasti! toinen on pomotteleva , itsekäs.. suhde on tuskaaa.... kokemuksesta voin sanoa

• Lohi

Leijona nujertaa sinut henkisesti vuosien mittaan. Näin on käynyt minulle. Jos voisin valita uudestaan, en leijonaa ottaisi.

• ajatteles

sillain, et leijona elää savannilla saalistaen ja auringossa makoilllen. Kala uiskentelee syvissä, kylmissä vesissä, eli eihän niillä luonnossakaan ole mitään yhteistä maaperää...

• juti

minun mielestäni ei ole väliä että onko kalat tai leijona....
      on saman tekevää mikä on horoskoopiltaan kunhan on onnellinen...

• Kala mies

Olin leijona naisen kanssa yhdessä toistakymmentä vuotta ja kokemus oli hirveä hän todella nujertaa toisen melkeimpä hengiltä ajattele vain itseään .Oli suuri helpotus erottuani .Minun mielestä kalalle sopii kala tai vaaka itse en kuitenkaan ole näitä vielä löytänyt .

• Sandra

Leijonan itsekyys ja itsekeskeisyys tuntuvat suhteessa tunteettomuutena ja hirvittävänä kylmyytenä. Herkkä ja tunteellinen kala jää leijonan jalkoihin tahtomattaan mennen tullen. Leijona tappaa kalan henkisesti!

• tatti

ei musta ainakaan kalat ja leijonat sovi yhteen...sopiiko susta?? siksi musta ei sovi kun leijonat syö kaloja.mä tiiän koska oon eläintensuojelia!!!!

• Kiss_

MOI !
      Mielestäni sopii,eikä sillä horoskoopilla parisuhteeseen ole hirveenä merkitystä.

• miibb

Monissa yhteensopivuus horoskoopeissa yleensä leijona ja kalat luetaan huonoiten yhteen kuuluviksi..Mutta eihän tämä väite välttämättä ole totta..Itselläni näin on kyllä käynyt ettei ole sopinut.Ja yleensä vielä rakastun leijona poikiin! :/

• nyt ok

Olen itse (kalanainen)hiljattain eronnut leijonamiehestä ja se oli vain ja ainoastaan helpotus. Leijona yritti hallita jokaista hengenvetoani eikä arvostanut muuta kuin omia tarpeitaan.
      Toivottavasti tämnä oli vain yksi harvinainen tapaus...onnea parisuhteeseen muille kala/leijonille.

• MP.

käpälän alla, ja pitkään tässä jo oltukin..

En ottaisi enää jellonaa..

• Astroa 26 vuotta

Jos Sinä olet aurinko-Kalat, Leijona- mies voi olla hän, joka saa perustuksesi tärisemään. Mutta ei siihen kuole. Otat vain oikean asenteen ja saat maailmankuvasi laajennettua. Kehoittaisin herkkää Neptunusta elämänkouluun. Olet saanut uudet opit tämän jälkeen! Rohkeutta peliin!

• jompi tai kumpi

satuin eksymään ko sivuille ja ihmettelin että mitenkä joku " leijona" voi olla noin voimakas! onko ketaan onnellista paria joka elää ko suhteessa. onko merkitystä kumpiko parsta on leijona? olen huomannut kummassakin merkissä tiettyjä piirteitä jotka tunnistaa todella helposti ja miettinyt että mitenkä mahdollisen suhteen voi saada toimimaan. en ole vielä keksinyt "punaista lankaa", mutta haluan tietää ennen kun on myöhäistä tai ennen sitä. voiko kala täydentää leijonaa ja päinvastoin.

• kalat

olen kala ja jo alaasteella tutustui leijonapoikaan! meillä meni hyvin aina, ja menee nytkin! kalat ja leijona on paras yhteensopivuus merkeistä mitä tiedän, ystäväni ja hänen poikaystävä ovat muös kalat ja leijona niillä menee mainiosti! :)) KALAT JA LEIJONAT SOPII TOSI HVYIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4974
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4025
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2351
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2174
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1968
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1858
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1205
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe