Eli seurasimme vanhempieni kanssa tätä kannabis keskustela telkkarista, vanhemmistani paistoi heti että he eivät tienneet aineesta mitään ja olivat heti pessimistisellä kannalla.
Nyt pitäisi tässä kannabis valistuksessa ottaa sitä harjoittabien tahojen itseään niskasta kiinni ja kertoa asiat kuten ne ovat ja vaatia että jokainen esim. vanhempi joka ottaa asiaan kantaa tai huutaa ja meuhkaa lapselleen "aineen" kokeilusta tai käytöstä osallistuu näihin tapahtumiin.. Mutta eihän vanhempien kanssa voi keskustella aiheesta koska nuori tuomitaan yhden kokeilu kerran jälkeen "menetetyksi tapaukseksi" ja ulkopuolisten ihmisten silmissä NARKKAriksi. Vanhempien tiedot kannabiksesta ovat suoraan 70-80 luvulta.
Oma lukunsa on tämä kriminalisointi. Yhdestä kokeilusta nuoren elämä voidaan laittaa vituiksi!! jos ei koko elämäksi niin ainakin joksikin aikaa!! Jos kannabista ei laillisteta siihen ainakin täytyy saada muutos! Olen itse käyttänyt kannabista ja olen laillistamisen kannalla. Toivon vilkasta ja antoisaa keskustelua :)
Kannabis, vanhemmille tietoa ja aineen laillistaminen
ÄLY
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714