Start.qone8.com helvetti joka selaimessa!!!

Plikka_Esbuuusta

Miten mä pääsen eroon tuosta paskaohjelmasta???

Löytyi tällainen ohje:
http://www.techsupportall.com/remove-qone8-com-removal-guide/

Mutta mitäs kun koko ohjelmaa ei löydy lisää/poista sovelluksesta? Mulla on ajettu muutamaan kertaan läpi ccleaner sekä sbypot joten ovat saattaneet ko. hölmöläisen siirtää/poistaa jo johonkin.

Nettiselaimesta mä en sitä pois saa sillä jos klikkaan itseni selaimen propertieseihin kuten ohjeessa neuvotaan, ja yritän deletoida polun, OK-ta painaessa saan virheilmon, että varmistathan että polku on kunnossa. Se ei siis anna vaihtaa tai poistaa sitä. Sama juttu ihan tavan userina tai adminina kirjautuneena.

Joku saitti väitti Qone8 käyttävän hakuihin googlen-hakemistoja, mutta paskanmarjat sanon mä. Sitä ei voi yksinkertaisesti käyttää edes kunnolliseen "googlettamiseen" kun hakutuloksia on vähän ja nekin sinne suuntaan joten mä.todellakin.haluan.tästä.kakkasoftasta.eroon.ja.pian.

Suututtaa.joka.kerta.kun.avaan.selaimen.ja.se.pärähtää.näkösälle.

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä selaimesta kyse?

• y_fin
    • Plikka_Esbuusta

"sillä sain omaa konetta vaivanneen QVO6-haitakkeen, joka on samantyyppinen kuin tämän viestiketjun aloittajan kuvailema haitake. "

Siis saitko sen haitakkeen vai saitko sen pois? ;)

Olen saanut hoidettua nyt tuon ongelman Explorerista. Jäljellä on Opera jossa myllää toinen samanmoinen: start.mysearchdial.com. Tämä kaveri antoi kyllä uudelleen asettaa googlen kotisivuksi mutta sivutuotteena aukaisee nyt 2 tabia kerralla joista toisessa majailee.

Kuka näitä sittiäisiä oikein väsää ja miksi???? Ei voi tajuta mitä tuokin hyödyttää ketään.

• y_fin

Anteeksi kun en osannut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi :/ (ajatuskatko näemmä iski)

Siis _sain sen haitakkeen kokonaan pois_ tuolla Awdcleaner-ohjelmalla :--)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe